Inlägg från: Realmilla |Visa alla inlägg
  • Realmilla

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

ha ha ha...hänger på här också....

• Realmilla

Min svägerska köpte 2 på beställning till mig idag Dt var i Borås o då fick dem gå in på lagret o leta i Kartonger Så dt blev en 62:a o en 74:a

Amanda 16 mån + Bebismage V 40 (6 dagar till BF)
  • Realmilla

Jösses vad ni skriver Hade bara ca 75 sidor att läsa igen måste erkänna att jag orkade inte så jag fuskade lite....
    så jag kan väll ha missat en del....

Va på Lindex idag o vad hänger där?? Om inte Molnoveraller fast jag ringde i Onsdags o frågade om dom fanns...så sa personen jag pratade med att nej inget ute i butik inget på lager och inget i Septembers leverans lista....mkt skumt
    men iaf dt gör inget för min svägerska har ju redan shoppat åt mig

Shoppade lite annat smått o gott istället

Amanda 060417 + Bebismage V 40 (4 dagar till BF)
  • Realmilla

www.tradera.com/_Moln_fleece_overall_retro_helt_ny_Missa_inte_Strl_68_NY-auktion-47614441 Ett lite mer rättvist utgångspris eller hur???? OBS inte min auktion.... Ang strl så skulle jag köpa "kanin tightsen" i strl 86 jämförde då o upptäkte att dem var mindre i strl än babytightsen i strl 80 som jag också skulle köpa...så dt fick bli 92 i kanin tightsen...och då är min tjej väldigt liten... vanliga fall 74 i byxor. så visst är Lindexs små i strl på en del kläder.

Amanda 060417 + Bebismage 3 dagar till BF
  • Realmilla
    BlygTjej skrev 2007-09-08 16:09:09 följande:
    Milla1979: Kanintights? Hur ser dem ut? Storlekar? Pris?
    ska ta en bild o lägga upp imorgon...har diock en klänning i samma mönster o den tror jag finns i mitt bildgalleri...Tigtsen är exakt lika mönster.
  • Realmilla

Min dotter har 74/80 på kläder snart 17 månader.....Väger 10.9 kg o är 82 cm lång....

Snygg gitarr tröja Vilka strl finns den från? pris?

• Realmilla
    Line80 skrev 2007-09-08 22:12:26 följande:
    jag la ju nyss in bild på dom
    jag såg det när jag kom längre i tråden... Jag läste inte klart tråden utan citerade inlägget från den sida som frågan stod på
  • Realmilla
    Line80 skrev 2007-09-08 22:16:52 följande:
    från 86 (men den är liten i strl.) 79:-
    ok..va på Lindex i fredags men såg den inte
  • Realmilla

Många har ju frågat hur molnoverallen är i storlekarna...jag har en bild på min 17 månaders ( 10,9 kg o 82 cm lång) i en strl 74 om ni vill titta.. de 2 översta knapparna gick inte att knäppa...overallen är lite tight  ja ni får titta in o avgöra själva....

Amanda 060417 + Bebismage 2 dagar kvar till BF
  • Realmilla
    ZandraDee skrev 2007-09-10 14:56:06 följande:
    Ingen som har lust att hjälpa mig med strl? Han är nämligen 62cm lång  så jag funderar på om jag ska ta 68 el 74?
    ta en 68:a... 74 blir alldeles för stor.... Kolla in i mitt bildgalleri o avgör själv...där har min 17 månaders (82 cm  lång) på sig en 74
    Amanda 060417 + Bebismage BF IMORGON
  • Realmilla

Ang Bodysar så tycker jag dt blev opraktiskt i samma veva som min dotter började gå o kunde stå själv.
    då vi bara kör med Upp and go blöjor så är dt bara slita av o sätta på ny när hon står upp. och då är dt jobbigt att behöva knäppa knappar på en body.
    så vid strl 74 slutade vi med bodysar. och började köpa bara tröjor. men hittar jag en fin body som inte finns i tröja kan dt hända att jag köper den men den blir knappt använd så dt känns bara onödigt.

Amanda 060417 + Bebismagen på Övertid BF+1
  • Realmilla
    Rebmetpes: Min dotter hade också 68 vid 4 månaders ålder för hon var bebis tjock. men hon hade även strl 68 som 1 åring.

det var först nu i sommras jag började lägga undan 68 kläderna....nu har hon strl 74 och hon är 17 månader.
    det är så svårt att jämföra barn alla är olika man får gå efter sitt eget barns kurvor.
    o pojkar ex är ju oftast lite större än flickor.
    Amanda 060417 + Bebismage på övertid BF+1
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)