För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
ha ha ha...hänger på här också....
ha ha ha...hänger på här också....
Min svägerska köpte 2 på beställning till mig idag Dt var i Borås o då fick dem gå in på lagret o leta i Kartonger
Så dt blev en 62:a o en 74:a
Jösses vad ni skriver Hade bara ca 75 sidor att läsa igen
måste erkänna att jag orkade inte så jag fuskade lite....
så jag kan väll ha missat en del....
Va på Lindex idag o vad hänger där?? Om inte Molnoveraller fast jag ringde i Onsdags o frågade om dom fanns...så sa personen jag pratade med att nej inget ute i butik inget på lager och inget i Septembers leverans lista....mkt skumt
men iaf dt gör inget för min svägerska har ju redan shoppat åt mig
Shoppade lite annat smått o gott istället
www.tradera.com/_Moln_fleece_overall_retro_helt_ny_Missa_inte_Strl_68_NY-auktion-47614441 Ett lite mer rättvist utgångspris eller hur???? OBS inte min auktion.... Ang strl så skulle jag köpa "kanin tightsen" i strl 86 jämförde då o upptäkte att dem var mindre i strl än babytightsen i strl 80 som jag också skulle köpa...så dt fick bli 92 i kanin tightsen...och då är min tjej väldigt liten... vanliga fall 74 i byxor. så visst är Lindexs små i strl på en del kläder.
Min dotter har 74/80 på kläder snart 17 månader.....Väger 10.9 kg o är 82 cm lång....
Snygg gitarr tröja Vilka strl finns den från? pris?
Många har ju frågat hur molnoverallen är i storlekarna...jag har en bild på min 17 månaders ( 10,9 kg o 82 cm lång) i en strl 74 om ni vill titta.. de 2 översta knapparna gick inte att knäppa...overallen är lite tight ja ni får titta in o avgöra själva....
Ang Bodysar så tycker jag dt blev opraktiskt i samma veva som min dotter började gå o kunde stå själv.
då vi bara kör med Upp and go blöjor så är dt bara slita av o sätta på ny när hon står upp. och då är dt jobbigt att behöva knäppa knappar på en body.
så vid strl 74 slutade vi med bodysar. och började köpa bara tröjor. men hittar jag en fin body som inte finns i tröja kan dt hända att jag köper den men den blir knappt använd så dt känns bara onödigt.
Har köpt den bruna Uggletröjan i Mix 3
molnbody vad har jag missat.. vilka färger finns den i???