Inlägg från: NovasMam |Visa alla inlägg
  • NovasMam

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

moln.JPG

ohhhh vilken toppentråd =)
    här e min gladfis i molnen...
    jag tog st.80 (fisen e 7,5 månader, 74 cm lång å 9,4 kg..)..
    tyckte den såg såååå stor ut när jag såg den i affären men väl på så va den ju inte det! sitter jättebra å känns inte alls så stor!
    funderar dock på om den e så bra å ha framåt våren när han springer själv?! den e nog en mer "sitta i vagnen"-overall.. men jag ha en p.op som han kan ha när han ska leka sen =)
    nova 040804 å noel 070126
  • NovasMam

åhhh va fiiiiiiiiiiiiiiiiin den gråa overallen med L et på va...... e de lindex?!
    jag köpte ju molnoverallen men tycker nog nästan mer om den grå nu när jag sett den.... får kanske in å byta?!.. vet nån vad den kostar?!

• NovasMam
    Maria1984 skrev 2007-09-07 18:14:41 följande:
    åh herregud jag måste ha molnoverallen!!!! hur mycket kostar den??  står säkert i tråden men nu är jag lite lat här
    199:-
  • NovasMam

jag använde en 30% kupong när jag köpte molnoverallen... om jag vill byta får jag 30% på overallen jag bytar till då tror ni eller jag får betala fullpris och förlorar min rabatt?!?

• NovasMam
    Maria1984 skrev 2007-09-07 18:22:46 följande:
    tack för svar.. tror att du bara kan använda kupongen en gång. fast du lär ju få byta overallen till en annan för samma ord pris.nu fick du nog 2 olika svar jag vet faktiskt inte

inte jag heller =)

får kanske slänga ut molnet på tradera annars å förhoppningvis få tebaka det jag fick lägga iaf å kanske tom ordinarie =)

• NovasMam
    Mollymajs skrev 2007-09-07 18:49:46 följande:
    Jag bytten ett plagg jag tagit 30 % på idag och jag fick 30% på det nya istället. Så det borde gå för dig med.
    ohhhhhhhh bra! tack för hjälpen =)
  • NovasMam
    josse82 skrev 2007-09-07 18:34:48 följande:
    Du får byta till vilken vara som helst så länge du byter till ett nytt barnplagg och så länge  det är ord. pris sen spelar det ingen roll om varan kostar mer eller mindre...
    tack tack.. sketabra!

hrmmm den gråa overallen med L:et på finns inte heller på nätet.. hrmmm...
    men det är lindex va?!
    får kika i helgen eller måndag...
  • NovasMam

VELORHÄNGSELBYSSOR?!?!
    ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ingen som har bild, jag blev mä såååååååååååååååååååååååååå nyfiken!
    vill nån berätta?!!?

• NovasMam
    pärlan07 skrev 2007-09-07 21:48:00 följande:
    Har inte sett molnoverallen där jag bor, såg den på bild här, jättefin!!!!!!!!!!!Vad kostar den, var den stor, liten i storlekarna
    199:-... rätt så lagom i storlekarna tror jag, inte stooor iaf!
  • NovasMam
    Morty skrev 2007-09-07 21:54:55 följande:
    Har för mig att Alexa har bild i sitt galleri? Finns endast i brunt.(hoppas det är OK Alexa? )

tack! jag smygkikade...

e det dem som bara finns i stora strl dvs från 86-....?!?!

jag har för mig jag såg dem när jag kikade te dottern å höll på å skratta ihjäl mig när jag såg dom i nån stooor strl som 116 eller nåt...

men te mindre fisar e dem ju ursöta! i strl 116 vetikatten om de e sååå söta?!?!?!

eller va tycker ni?!? had evarit skoj å veta =)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)