Inlägg från: pärlan07 |Visa alla inlägg
  • pärlan07

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Har inte sett molnoverallen där jag bor, såg den på bild här, jättefin!!!!!!!!!!!Vad kostar den, var den stor, liten i storlekarna

• pärlan07

199 kronor, en sån måste jag haa....lindex va det va. Har ni köpt nu i dagarna så ni tro de finns kvar

• pärlan07

Har inte varit med mer än en kort stund därför har jag inte hängt med ni har säkert svarat hundra gånger på den frågan

• pärlan07

Måste ner och kolla imorgon....hoppas, hoppas den var urfin

NovasMam skrev 2007-09-07 22:00:21 följande:
    har man tur kanske dem finns kvar men det har varit stooort tryck efter dom..
  • pärlan07
    NovasMam skrev 2007-09-07 21:59:39 följande:
    tack! jag smygkikade...
    e det dem som bara finns i stora strl dvs från 86-....?!?!
    jag har för mig jag såg dem när jag kikade te dottern å höll på å skratta ihjäl mig när jag såg dom i nån stooor strl som 116 eller nåt...
    men te mindre fisar e dem ju ursöta! i strl 116 vetikatten om de e sååå söta?!?!?!
    eller va tycker ni?!? had evarit skoj å veta =)
    Jag håller med, de är nog sötast på småknoddar men jag har bara sett dem på bild
  • pärlan07

Såg en kanonfin klänning/tunika i vitt/orange och någon mer färg på bildtråden. Det var stora hjärtan. Är den köpt på lindex och vilka storlekar finns den i? Svamligt....någon som vet vilken jag prata om?

• pärlan07
    almn skrev 2007-09-26 20:36:06 följande:
    Den är från lindex Såg den idag  storlek 86-122
    Tackar....tyvärr så har dottern min bara strl 74 kanske hade kunnat sträcka miig till 80..
  • pärlan07

Ja du har rätt....

almn skrev 2007-09-26 20:46:24 följande:
    Annars kanske hon kan ha den nästa år hehe..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)