Inlägg från: Stella07 |Visa alla inlägg
  • Stella07

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop:

jag skrev just till dig ang overallen men läste ju inte ordentligt, ringde just till en butik isthlm som har öppet till 21.00 och jag har fått tag i en i stl 56 och 62 vet inte vilken jagska ha......DEN ÄR SÅ FIIIIIIIN

Våran bebis kommer till oss 23 nov
  • Stella07

jag har ju ganska nyligen typ de senaste 6 mån blivit nästan besatt av lindex speciellt flickläder till dottern min som är 3 år sen bonus dottern 11 år, till sonen finns det i bland han är 9 år sen nu till bebben som ommer snart(pojke) så har jag handlat kläder fram tills han är 6 mån.....köpte vita overall påsen på lindex men nu ska den tebax.....

• Stella07
    lollypop skrev 2007-09-07 19:54:28 följande:
    Ett litet meddelande från TS:Jag svarar jättegärna på frågor från er som skriver i min gästbok.Men då får ni gärna ändra era inställningar så att man är välkommen in i era krypin!Annars blir det lite svårt
    det var nog jag.....jag la in så du kunde svara men måste gjort fel!!!! men jag har hittat den och den är den finaste jag sett.
  • Stella07

min bebis kommer den 23 nov och har en i stl 50 så jag funderar på om jag ska ta en i 56 eller 62 (har lagt undan en av varje)

Tack för att kista centrum finns och har öppet för en galen mamma som vill ha overall

• Stella07
    lollypop skrev 2007-09-07 20:15:46 följande:
    Jaså, fanns dom i 50 ändå!?Trodde det var från 56 Men har du en i storlek 50 så hade jag nog tagit 62 i den andra!
    jag har en vit i stl 50 (som är från dottern) så det blir nog 62 i moln då......jag längtar tills i morgon!!!!
  • Stella07
    lollypop skrev 2007-09-07 20:39:02 följande:
    Jaså du menade inte 50 i molnoverallen!Ja, jag föredrar hellre att det är lite stort än att bebisen växer ur den mitt i säsongen.Jag hade i alla fall tagit 62.
    tack jag tar stl 62, tack för tipset!!! jag skrev om din fina overall på en sida här på fl de som ska ha barn i nov och dec så du kan få mer påhälsningar som kommer för att titta
  • Stella07

ja visst är stl lite konstiga min dotter är en ganska kort tjej som fyller 4 år i jan och hon har 104 men köpte uggletröjan som är brun med rosa kanter(finns i rosa oxå) den i stl 110 men skulle nog köpt 116, är inte det konstigt????

• Stella07
    pärlan07 skrev 2007-09-07 22:02:56 följande:
    Måste ner och kolla imorgon....hoppas, hoppas den var urfin
    jag fick tag i en nu på kvällen en lindex som har kvällsöppet i sthlm så jag la undan 2 st i olika stl
  • Stella07
    NovasMam skrev 2007-09-07 21:59:39 följande:
    tack! jag smygkikade... e det dem som bara finns i stora strl dvs från 86-....?!?! jag har för mig jag såg dem när jag kikade te dottern å höll på å skratta ihjäl mig när jag såg dom i nån stooor strl som 116 eller nåt... men te mindre fisar e dem ju ursöta! i strl 116 vetikatten om de e sååå söta?!?!?! eller va tycker ni?!? had evarit skoj å veta =)
    jag köpte dem i onsdags till min dotter, de såg så stora ut att jag köpte 104 som hon ska ha men inte alltid passar, hon var så söt i dem....de liksom snygg/fula
  • Stella07
    Selmas skrev 2007-09-07 22:21:23 följande:
    Veloursnickisarna om någon vill se!Stl 86 & 104 på mina barn på 1½ & 3 år!
    får jag fråga hur lång din son är han hade 104 eller hur?
  • Stella07

jag såg ett par jeans men vet inte om det var dem(isolna,Stockholm) ska kolla i morgon

God natt tjejer....

• Stella07

är det någon som har bild på den gråa moln overallen??????+

• Stella07
    kidA skrev 2007-09-08 10:32:50 följande:
    Stelladen grå är ingen molnoverall. Den är bara grå o lurvig med ett L på bröstet. o sen är det äppletrycksfoder.
    tack då blir det den bruna som jag tänkt!!! ska dra i väg nu och köpa den i det hemska vädret!!!!!
  • Stella07

åh jag älskar min nya overall till min kommande bebis.....den som vi alla älskar !!!!! Den är brun och har något vitt på utsidan......ni vet vilken!!!!

• Stella07
    ang molnoverallen

så köpte jag för en för ett tags en i storlek 62 (ska då få min den 23 nov) har en gammal vit som är storlek 50 så jag börjar med den om det behövs, men tar den bruna om det går.....
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)