Inlägg från: la Demoiselle Snorque |Visa alla inlägg
  • la Demoiselle Snorque

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Sållar mig till tråden. Var in igår och fick syn på den urläckra molnoverallen, idag är jag stolt ägare till en (surprise, surprise) Tycker Lindex ryckt upp sig rejält, hittar ALLTID massvis med snygga kläder åt dottern där.. prisvärt dessutom. *tummen upp*

(¯`°?.¸ ღ ♥ Engla-Li 051023 och bebis BF - November 07 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • la Demoiselle Snorque

Hur ofta fyller dom på webbshoppen? Tycker det är slut hela tiden.

(¯`°?.¸ ღ ♥ Engla-Li 051023 och bebis BF - November 07 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • la Demoiselle Snorque
    snigelina skrev 2007-10-04 14:14:56 följande:
    Fast de är inte nya. Här har de funnits minst 1,5 månad. Har tittat på dem jättemånga ggr Skulle vilja se en bild där de används..
    Här är dom också nya, har inte sett dom innan. Men vårt lindex kanske är segt Kan ta en bild med jeansen på dottern när hon vaknat.
    (¯`°?.¸ ღ ♥ Engla-Li 051023 och Gravid i v 36 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • la Demoiselle Snorque

Nu finns bild med jeansen på, men jag fick henne ICKET att stå! Hon skulle bara sitta *envis som en åsna*

(¯`°?.¸ ღ ♥ Engla-Li 051023 och Gravid i v 36 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • la Demoiselle Snorque
    jollydolly skrev 2007-10-11 14:58:39 följande:
    Tittade påm Lindex hemsida nu och det står visserligen inget om att den är vändbar... men den går iaf att vända på om ngn nu funderar på det.
    du kan inte fota den när den är med ugglorna utåt? Vill se  har själv ingen, men tycker dom är superfina. (köpte molnoverallen själv)
    (¯`°?.¸ ღ ♥ Engla-Li 051023 och Gravid i v 37 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • la Demoiselle Snorque

Men är verkligen uggleoverallen vändbar?? Tvättrådslappen kommer juh på utsidan, inte så snyggt.

(¯`°?.¸ ღ ♥ Engla-Li 051023 och Gravid i v 37 ♥ ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)