Inlägg från: 2007 Mamma |Visa alla inlägg
  • 2007 Mamma

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag har oxå letat som en galning efter Moln-overallen och Lindex-personalen har sett ut som frågetecken! Men nu har jag hittat den, köpte strl 80 eftersom jag tänkte att den är väl som en 74:a då men oj va stor den var... Undra ifall jag ska byta, Lillen är 66cm och väger drygt 7,5kg....

• 2007 Mamma
    maruttan skrev 2007-09-08 23:40:19 följande:
    Bild på hängselbyxorna finns på sidan 85! Puffar för min fråga igen... Ingen som ska till Lindex imorgon som vill köpa de velourbyxorna till mig i stl 86??
    TACK! Oj va fina dom var! Vart kommer moln-tröjan (märke)???
  • 2007 Mamma
    Nattugglan skrev 2007-09-09 00:44:46 följande:
    Ny här!Gillar oxå Lindex! I alla fall i år finns väldigt mycket sött till bebisar (hittade inga byxor till äldre sonen dock...) Senast köpte jag en urgullig jättemjuk mörkbrun overall till Zackarias.Här syns den litegrann...
    Vilket häftigt kort!!
  • 2007 Mamma
    Line80 skrev 2007-09-09 22:17:46 följande:
    såg dom i Solna C för nån vecka sen
    Va?????????!!! Där har jag tom varit inne och frågat efter dom vid ett flertal tillfällen... Suck... nu är dom säkert slut
  • 2007 Mamma

Tjohooo.... Har ringt och lagt undan de bruna velour-snickisarna. Hoppas det är sådär fina som de är på bild!

• 2007 Mamma
    philmKarin skrev 2007-09-13 22:41:54 följande:
    Tack men det var den ljusgrå med rosa gitarrer jag letar efter...Jag var ju på Lindex i gallerien också men jag såg absolut inga stickade kepsar på baby-avdelningen - var hängde de? (Jag frågade dessutom i kassan men hon kände inte igen att de hade några sånna ).
    Jag har inte läst bakåt i tråden men den långärmade ljusgrå tröjan med rosa gitarrer finns i Solna C.
    Där fanns även Moln-overallen och velour-snickisarna!
  • 2007 Mamma

De bruna "retro" velour-hängselbyxorna, är det någon som har sådana till sin pojk? Eller är de flickiga??? Jag tycker de är unisex-modell och färg! Är jag den enda???

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)