Inlägg från: IaPia76 |Visa alla inlägg
  • IaPia76

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Snygg gitarrtröja!

Finns det nåt fint från lindex som man kan matcha dom bruna velourhängselbyxorna med?

• IaPia76

lollypop: Ja den hade ju varit fin men jag tror den är slut i min butik.

• IaPia76

lollypop: Nä abslout inte =) Men jag bara tänkte om det fanns nåt fint där.

• IaPia76

Funkar velourbyxorna från flick även på en pojke? Tänkte om det är någon tjejig modell eller helt vanliga?

• IaPia76

snigelina: Wow vad bra då måste jag till Lindex igen. Älskar verkligen velourbyxor! Tack =)

• IaPia76

LillaG: Dunnismössan passade ju perfekt till. Synd att sonen vuxit ur sin.

• IaPia76

adrenalin: Jag har då reklamerat en body (den med stjärnor på som kom i vintras) just pga av att den släppte så mycket färg i tvätten efter första tvätt. Och det var inga problem som helst att göra det! Fick pengarna tillbaka.

• IaPia76

Hittade idag äntligen velourbyxor (svarta och lila) i rätt storlek! Passade även på att köpa en lila body med ringar på fin =)

Kikade på stjärnbyxorna på kappahl som någon visade bild på igår. Super fina tyvärr fanns dom bara upp till storlek 80.

• IaPia76

Tjollabolla: Menar du dom hallonröda från 86 och uppåt?

• IaPia76

Stickade kepsar låter intressant. Någon som har bild?

• IaPia76

minnapinna: Aha tack! Vad då stan tänkte jag men sen såg jag ju att det var du som svarat =)

• IaPia76

Line80: Åh vilka fina byxor du köpt. Gillar verkligen jeansen men dom är slut i min butik. Vet du om dom fått in nya?

• IaPia76

Line80: Nej vad trist. Har dom funnits i svart också?

• IaPia76

Hur var det nu. Får man använda rabattkupongen på t3b2 sortimentet?

• IaPia76

Åh idag fick jag tag på molnmockasiner och den fina pyjamsen som finns i bildtråden (orange med djur på). Så nöjd =)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)