För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Snygg gitarrtröja!
Finns det nåt fint från lindex som man kan matcha dom bruna velourhängselbyxorna med?
Snygg gitarrtröja!
Finns det nåt fint från lindex som man kan matcha dom bruna velourhängselbyxorna med?
lollypop: Ja den hade ju varit fin men jag tror den är slut i min butik.
lollypop: Nä abslout inte =) Men jag bara tänkte om det fanns nåt fint där.
Funkar velourbyxorna från flick även på en pojke? Tänkte om det är någon tjejig modell eller helt vanliga?
snigelina: Wow vad bra då måste jag till Lindex igen. Älskar verkligen velourbyxor! Tack =)
LillaG: Dunnismössan passade ju perfekt till. Synd att sonen vuxit ur sin.
adrenalin: Jag har då reklamerat en body (den med stjärnor på som kom i vintras) just pga av att den släppte så mycket färg i tvätten efter första tvätt. Och det var inga problem som helst att göra det! Fick pengarna tillbaka.
Hittade idag äntligen velourbyxor (svarta och lila) i rätt storlek! Passade även på att köpa en lila body med ringar på fin =)
Kikade på stjärnbyxorna på kappahl som någon visade bild på igår. Super fina tyvärr fanns dom bara upp till storlek 80.
Tjollabolla: Menar du dom hallonröda från 86 och uppåt?
Stickade kepsar låter intressant. Någon som har bild?
minnapinna: Aha tack! Vad då stan tänkte jag men sen såg jag ju att det var du som svarat =)
Line80: Åh vilka fina byxor du köpt. Gillar verkligen jeansen men dom är slut i min butik. Vet du om dom fått in nya?
Line80: Nej vad trist. Har dom funnits i svart också?
Hur var det nu. Får man använda rabattkupongen på t3b2 sortimentet?
Åh idag fick jag tag på molnmockasiner och den fina pyjamsen som finns i bildtråden (orange med djur på). Så nöjd =)