• havre

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

HOJ!! Kan någon länka en sida av den där moln overallen som alla pratar om, vill med ha den, verkar såååå mysig. Eller har någon ett kort på den att lägga ut???

• havre

Hej alla !!!!
    Har nu följt denna tröd ett tag och plivit taggad på dessa kläder, dock bor jag i en liten vacker håla och har ju ej en aning om dessa Katvig nappar.
    Kan man få ett par ex i bild tråden kanske????
    Skulle sitta fint det, suck, vi har endast en liten ica här men får hålla ut tills vi kommer till Gävle (ica maxi)någon dag, har ca 6 mil dit, Tack på förhand// Vera

• havre

Har letat som en tok efter plys.... snick..i st 86.    SUCK hittar dom ej inärheten av där jag bor, Gävle Sandviken, Falun.
    Vad ska ma göra??? Vill ha ju!

• havre
    lollypop skrev 2007-10-22 21:25:19 följande:
    LillaLisah:Vilken tur Olivia har som har en mormor med så god smak Håller med dig totalt om dom rutiga byxorna...Är själv nog lite kär i dom
    Lyllos dig som har en sådan snäll mamma, min har 14 st att köpa åt så det blir ej så ofta(det kan man förstå, hihi)
    Så fiNA KLÄDER, SÖTA UGGLE GREJOR, HAR EJ SETT DOM TIDIGARE.
  • havre

Har köpt en sååå söt dress nu, finns i bild gal.. kul att det finns  lite mer retro på baby nu med!!! Molly blev sååå gullig så.
    Lära bara få skriva av mig lite till.

• havre
    havre skrev 2007-11-23 09:12:03 följande:
    letar! hittar dom ej på nätet??? Finns dom där  eller???
    På baby!!!!!!!!!!!!! Typiskt!!!!Ledsen
  • havre

ÅÅÅÅÅ Jag har med fixa att jag kan handla on line nu,,,,,,,,, Vad pratar ni om för koder att få rabatt på??? Får man dessa till mailen eller?Förvånad

Såg några för ett par dagar sen, kan vilken som helst handla på dom? bara man använder koden?? Eller.
    Hmmm jag må vara trög ibland,Oskyldig men hoppas att någon kan ta sig an mig iaf....

Vet någon vilket inlägg det är isf??
    Tack på förhand från en något snevride jag??Fundersam

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)