• Lokatt

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

hej hoppar in här jag oxå.
    Har någon hört om det blir något mer med moln på hos lindex?

• Lokatt

Vet inte om det är en kopia av något , men jag gillar ugglorna som finns på deras bebiskläder i mionsta stl. En body brun med oranga kantband tex. Finns "allt" med dom, body, byxor, strumpor, mössa, filt, overall, gosedjur! Har köpt hälften än så länge till min bebis i magen.

• Lokatt

ja visst är det ugglor på allt. Bara bra det tycker jag *fint*
    Men just den serien som är upp till stl 62 är extra fin faktiskt

Sedan var ju uggle tröjorna i allover mönster som fanns på tag 2 för 3 super fina oxå! köpte en till varje barn här hemma!

• Lokatt
    solida skrev 2007-09-07 16:12:01 följande:
    Jag skulle vilja klistra in en bild på mössan jag köpte till sonen igår för ynka 39,50. Men jag är ju inte plusmedlem så jag kan tyvärr inte det. Men den är jättefin, röd och blårandig.
    Du har den inte i ditt galleri så vi kan kika då?
  • Lokatt

jag har inte sett några velor-hängselbyxor! Vilka storlekar? färger? *vill se* Gillar sådana plagg.

En sak som jag tycker är lite konstig med lindex är att de tar in kläderna lite när dom känner för det, dvs. en butik kan ta in en nyhet och en annan samma nyhet 3v. senare.

• Lokatt
    Viello skrev 2007-09-07 21:30:41 följande:
    Jag upplever att Lindexkläderna är lite små, dvs korta i ärmar och ben. De krymper en hel del har jag märkt. (Inte FIX, de är bra).Vad tycker ni?
    Många av lindex kläder upplever jag som små (korta iaf.), särskilt tag 3 för 2 sortimentet, där jag oftast köper en stl. större
  • Lokatt
    Viello skrev 2007-09-07 21:38:19 följande:
    Ja, allra helst bland de kläderna.Sen så irriterar det mig att de sk "pojkkläderna" är både längre, bredare och med längre ärmar än vad de sk "flickkläderna" är, fastän det är samma storlek.
    japp, det stör mig mycket oxå! tjejkläderna är tighta och samma stl i kill är rymliga och lösa!
  • Lokatt

"min" lindex affär är verkligen efter ser jag, med hängsel velor molnoverall och kanin tights! Vaför kan docm inte ha samma uppacknings dag för nyheter i sina olika affärer??

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)