• bengke

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Tröjan med gitarrerna, den rosa, vilka storlekar finns den i? Och den där med grön äppletryck? Kunde inte hitta dem på hemsidan.

• bengke

snigelina: tack! kollade nog fel kön då...

• bengke

Ska skicka bud att shoppa i morgon. Är de hallonröda och plommonlila velourbyxorna snygga i färgen?

• bengke

Ja, de lila ser jättefina ut. Ingen som sett de hallonröda? Och sen undrar jag, den där gitarrtröjan, är det bebis storlekar eller går den upp till 98/104?

• bengke

Tack, då blir det hallonbyxor, plommonbyxor och gitarrtröja! Super! Vi har precis skolat in på dagis och jag fattar inte hur mycket kläder det kan gå åt ;)

• bengke

Nu har jag varit och handlat fina grejer, äppeltröja, uggletröja, velourisar och ett par fina tunikor. Men den rosa gitarrtröjan fanns inte, och när jag frågade visste de inte vad jag pratade om. Är det en gammal tröja som är slutsåld, eller borde den kommain? Den vore perfekt till vår lille rocker!!!

• bengke

Ingen som vet något om en rosa gitarrtröjan? Har butikerna inte packat upp den eller är den slutsåld tror ni?

• bengke
    Line80 skrev 2007-09-12 22:26:54 följande:
    ej upp packade överallt skulle jag tro
    Bra, jag kan vänta ;)
  • bengke

Bruna velourbyxor i 3 för 2 sortimentet, vet någon om de kmmer att komma in i fler storlekar? De är ju det perfekta plagget ,men det är väl fler än jag som kommit på. Kundtjänst svarar inte påmina mail.

Han man tur kanske någon som norpat till sig ett par 92 eller 98:or lägger ut dem för överpris på tradera.

• bengke
    philmKarin skrev 2007-09-15 18:27:11 följande:
    Jag var på Lindx idag igen för att se om det fanns några äpple och orange-flum tröjor kvar i 86 men de var slut allihopa såklart. Och naturligtvis fanns det inga bruna stickade kepsar inte...Jag såg att det hängde en rosa fleeceoverall med Katvig-miniapple-kopietrycket inuti så jag antar att det var den overallen kundtjänst menade Sedan såg jag 2 supersnygga nya vinterjackor: en vit/brunrutig och en brun med katvig-miniapple-kopietrycket. Bägge på 86-122 .
    "äpple och orange-flum"-vilka är det låter intressant. Jag gillar äpplen och jag gillar flum. Finns de i stora storlekar (98), eller är det bara bebisar?
  • bengke
    annaknin skrev 2007-09-17 23:33:45 följande:
    Snorky, de där stuprörsjeansen du köpte på HM: Verkar de vara bekväma? Jag och sambon fingrade på dem idag, men han trodde att de skulle sitta tajt och vara obekväma?
    det är den känslan jag alltid får av jeans, de kan ju bara inte vara lika bekväma som mjukisar. därför undrar jag om någon vet om någon affär i Gbg-trakten fått in de bruna velour-byxorna på ta tre betala för två. Och om någon i Gbg har sett den rosa gitarr-tröjan uppackad?
  • bengke

Någon som handlat i Gbg idag? Och sett de rosa gitarrtröjorna eller de bruna velourbyxorna i tre för två? Måste komplettera dagisgarderoben!!!

• bengke

Då ringer jag till Frölunda Torg i morgon. Då kan man passa på att fixa lite andra saker också. Inte mitt favoställe, men onekligen praktiskt.

• bengke

jag kan faktiskt förstå företagen som stämmer Lindex, det är ju rena plagiat det handlar om, inte inspiration. men visst, jag handlar också lindex (bamse ffa iofs)

• bengke
    Lokatt skrev 2007-09-25 22:20:22 följande:
    varför finns dom här bara i rosa?? Så fånigt! uggle grejorna finns ju lixom mest i brunt, och så inte dom här! Hade varit så fina! www.lindex.se/SE/Products/Product.aspx...
    Varför kan ni inte köpa rosa till grabben?
  • bengke

Är det okej med en H&M-fråga? Någon som sett en tunika med en massa nyckelpigor på i någon affär? Jag har sett den på nätet, men "vår" affär visste inte vad jag pratade om.

• bengke

Blä! Gitarr-tröjan ser ut som den varit på världsturné efter två tvättar, och "unisex"-kläderna är alldeles bleka och noppiga, och de är knappt använda de heller. jätteirriterande, jag som följer alla tvättinstruktioner! tror ni det lönar sig att reklamera, eller blir allas så här? det kanske är en måndags-sändning vi har fått tag på...

• bengke
    Alexa skrev 2007-11-25 21:33:06 följande:
    Vill också hitta en fin julklänning. Fast jag vill inte at den ska vara röd eller särksilt julig. Storlek 98 typ. Den du visade Alexa var fin
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)