• Disan

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

(Har aldrig varit inne på denna tråd förut, så HEJ alla som hänger här!!)

Älskade elefanterna!! Trist att de försvann, men som sagt, ugglorna har ju kommit för att stanna istället och de fungerar perfekt tillsammans med elefanterna, om man köpte elefanter som var för stora, som jag gjorde.

Bara älskar Lindex barnkläder, billiga och såå söta!!!

• Disan

Åhh, onlineshopping! Hade heller ingen aning! Fast då missar man ju det mysiga med att gå runt i butiken och jämföra vad som passar till vad och känna på alla tyger...

Ior79 skrev 2007-09-11 17:20:05 följande:
    Har inte läst hela tråden, jag verkligen älskar Lindex kläder. Köpte nu sist en så go tröja till tjejen!! Brun med mudd. De har verkigen fina/tuffa kläder!Såg nu med att man kan hadle online med, har kanske funnist en tid...hänger inte med =)
  • Disan

*skyndar att kolla in sidan och vad de har att erbjuda*

• Disan

Åh, blev kär i bodyn med svampmotiv..!! Har inte varit ute och handlat eller tittat på jättelänge, finns det mycket med svamp nu..!?

• Disan

Synd att vi är så fattiga denna månad... Bråk med FK. Eller bråk och bråk... Lång historia som helt enkelt försvårar mitt liv som shoppinggalen småbarnsmamma!!! Flört

• Disan
    Ior79 skrev 2007-09-11 17:37:45 följande:
    Såg en jättetuff jacka till lillan i en H&M affär. Hittar den inte på nätet...Vilken vinterjacka ska ni köpa tillera små??
    Vi har köpt en overall, eller ja, min mamma har köpt i present till lilltjejen (2,5 månad gammal nu). Kommer väl inhandla något annat också, kanske, om man blir riktigt kär...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)