• 0Love0

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Kikar in

• 0Love0

Kläderna med elefanter på har dom slutat sälja dom=(?

• 0Love0
    snigelina skrev 2007-09-11 17:13:39 följande:
    Japp, nu är det väl ugglor istället?
    Jaha vad synd
  • 0Love0

Retar mig så att dom tagit bort elefantkläderna.

• 0Love0
    snigelina skrev 2007-09-12 11:25:06 följande:
    Här finns lite kvar på rean. Stod och höll i en pyttepyjamas i strl 50, men det fanns några stycken kvar så jag hoppas på ytterligare sänkning först. Bra dockkläder
    Här finn singet kvar,fick bara tag i en body och matchande byxor till.Hade velat ha i brunt med och mössa i samma
    Kostar 29 kr delen här.
  • 0Love0
    Snorky skrev 2007-09-12 11:37:24 följande:
    det var ju vinters kollektion.. de kommer ju med nytt hela tiden, annars blir det lite trist att ha kvar samma hela tiden.
    Ja men jag fastnade för det och jag ska ha barn nu
  • 0Love0

Nästa vecka ska jag in på Lindex och ha ett par svarta byxor i plysch till bebisen,hoppas dom finns kvar för dom varså fina.inte så vanligt med svart i heller till bebisar

• 0Love0

Vad är det för snickisat alla pratar om?

• 0Love0
    miniGrynet skrev 2007-09-12 13:26:32 följande:
    Ja, vi hade svarta såna plysch-byxor till Elise när hon var bebis. Dom som har en stjärna på höften. Jättebra! Skönt med svart tycker jag, även om det är på ett barn. Ibland vill man inte ha så mycket färg, hittade även en svart body på H&M då. Låter som om jag är värsta tråken nu, men jag gillar svart, då gärna tillsammans med nånting annat som har färg.
    här var ingen stjärna på dessa
  • 0Love0
    miniGrynet skrev 2007-09-12 13:33:52 följande:
    Nähä, ok. Elise är ju 1 år nu, så det var ju ett tag sen vi köpte dom byxorna. Men på vår Lindex så vet jag att dom finns kvar i alla fall, plysch med stjärna. Mudd i midjan och vid fötterna.
    kosta?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)