• R Mutt

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Tycker att denna molnoverall är underbar och skulle vilja tipsa om den i min blogg. Men då jag inte köpt någon själv (min son är för stor) kan jag ionte ta kort på den.

Är det någon som tagit ett foito (utan barn i) och vill låta mig kopiera detta?

Min shoppingblogg: mamacheapo.blogg.se/
  • R Mutt

Jisses vad ni skrivewr *S* Tack alla som erbjöd sig att jag fick kopiera bild till min blogg. Jag använde till slut lollypops bild för det bidde fint med två overaller tyckte jag

• R Mutt

Min plutt hade molnoverallen för första gången idag när vi cyklade ute...hahaha...han såg ut som en stoppad korv i den. Skulle absolut behövt en storlek större men det fanns ju inte större än 80.

Han kommer väl kunna ha den 2 veckor eller något... men det lär väl inte bli problem att kränga den vidare sedan.

• R Mutt

Snorky: Jag och Tussa gick också bet här i Örebro men vi ringde Karlskoga och köpte de som fanns där.

Men jag får nog inse att den är för liten för min pluttas ändå. Han skulle behövt en 86:a.

• R Mutt

Tycker inte strl 80 hade så långa ben. Min son har korta ben och jag kunde ändå inte vika över tossorna i änden.

• R Mutt

Någon har säkert tagit upp det redan... (har hängt med dåligt på sista tiden) men nu har de riktigt fina plyschbyxor på KappAhl också. Både enfärgade och med stjärnor i brunt, blått och grönt.

Köpte de gröna idag, - bild finns i bloggen.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)