Inlägg från: kornelia |Visa alla inlägg
  • kornelia

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Åh jag älskar Lindex. Jag fyller 30 år på söndag men orkar inte med nått kalas...Istället ska jag fira med att ta med dotra på stan idag o köpa henne en av alla Lindex superfina tunikor...SÅ kul tycker jag det är med barnklädesshopping

• kornelia

maj bebis jag köpte såna idag, de är brun/beiga med ficka mitt fram,. väldigt retro o grymt sköna...Passar perfekt till rosa ...Min tjej ska ha dem på dagiskortet! Med rosa /bru/vit randig tröja under.

• kornelia

Hej!
    Ser att ni har oliak åsikter om velourhängslebyxan & kaninerna. Jag köpte kanintightsen till min dotter & de är så söta...Kaniner på de små benen när hon springer omkring, kan det vara gosigare! Men ändå tufft!

Velourhängslebyxabn är JÄTTEFINA då man har en fin matchande tröja under. Jag köpte rosa/brun/vit randig att ha under, superfint. Ser inte alls bebislikt ut, men väldigt "dagismysigt" *älskar Lindex*

• kornelia

jag köote veolurhängslebyxorna i strlk 98 till min dotter som är 2,5 år. De är korta upptill men långa i benen...När ska klädestillverkare lära sig att barn är längre i ryggarna än benen oprportionerliga s a s. Irriterande. Likaså Kappahl har mysdressar där man måste köpa jacka o byxa i samma storlek. *galet*

ELLER har era barn samma storlek upptill som nertill. Min dotter har 98 upptill o 92 i benen...

• kornelia

Är det någon som sett de här ballerinainneskorna de fått in i gammelrosa plyschmaterial med halksula. SUPERFINA!
    Jag ska in till stan o se om de har dem där, hade slut på gallerian i min dottres storlek. Bra inneskor till dagis, lite roligare än de vanliga "sockiplasten"

Vill ha tips på nya fina kläder från Lindex.
    Min lilla har velourbrallorna o ett antalt vanliga mjuksiar o kanintights med röd/rosa tunika. Vill ha lite tips hon är 2,5 år o drar strlk 98´...

• kornelia

Kotten 75: Ok men bodysar till en 2,5 åring?? I vilken storlke då, honhar som jag skrev 98.
    Anledningen till att jag vill ha tips är för att jag upplever att man ofta tycker det finns mkt fintmen inte hittar just "det " palgget...o eftersom vi har många Lidexälskare här kunde man kanske fått lite tips på fina o sköna kläder i olika kombinationer...

• kornelia

Cubus är verkligen den värsta abrnaffären jag vet. APFULA o dåliga kläder..-
    Kotten: Men du hittade uppebarligen något bra?

Trevlig helg allihop, nu ska jag dra upp på stan & Lindex

• kornelia

Kotten AHA! ja, jag har för mej att deras bebiskläder e bättre...

Nehej, nu ska jag hoppa in i duschen så jag är ren o fräsch då jag ska fynda hahaha

• kornelia

Hej!
    Jag brukar läsa här i tråden eftersom jag är ett ÄKTA lindexfan

Ofta brukar jag inte ha så mkt att skriva, handlar ofta en hel del men ofta samam sommånga av er andra så nja... Känns inte som mian inlägg skulle göra varken från eller till... TILLS IGÅR!!!!

Jag har länge tittat på "FIX" skjortan i vitt med röda prickar & röd väst till... Så köpte jag den då jag fick en rabattcheck på 50 kr. Den kostar 249:- men ÄR TVÅ plagg då skjortan o västen kan användas separat...Köpte den för att min tjej som är 2 år och 8 månader ska kunna ha på dagisfotot på tisdag. Provade det på henne igår....

SÅ HIMLA TOKSÖTT!!!!!!!! *tips*

Kram

• kornelia

Köpte storlek 98 och den var lagom. LIIIITE stor men inte FÖR stor. perfekt! Ville bara lägga till det ifall någon har ett barn i damma ålder som min o vill köpa denna UNDERBARA LILLA skjorta med väst!Kyss

• kornelia

Ja, det ska jag ta o göra... Men det kan dröja lite kanske. Vill inte använda den på henne innan hon tar kortet på tisdag!

• kornelia

Ms Leia: JAg såg att du ville ha en enfärgad body till kjolen men måste ändå fråga såg du den som var till på KappAhl, en grön & rosa tröja/body med bubblor på... (OM jag nu minns rätt, iaf den som satt tillsammans med kjolen) det var GALET SÖTT!!!!!!!!!!!!

• kornelia

Ms L: Nej, den var snarare grön med bubblor på. Så enormt fin till kjolen... Hör med dem om de vet vad jag menar... JAG KAN ha kommit ihåg fel...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)