Inlägg från: skrattmaja |Visa alla inlägg
  • skrattmaja

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

hittat hit till tråden.... dumt att jag inte sett detta tidigare..... fleeceoverall strolek 80 skulle ju vara epfekt till vår johanna....

men ska leta upp ugglemössan fr babyavd i alla fall, vår dotter kan forf ha 46/48 i strolek där....

skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • skrattmaja
    FrökenFreja skrev 2007-09-06 13:26:49 följande:
    Ugglemössan hade jag också tänkt köpa, men den var slut :(
    vad dumt, jag har bestäält via nätet och sedna hämtr ut i butik, så jag hoppas att den kommer..... det var vissa strolekar som var slut, vet ju inte hur stor din lilla är!Generad
  • skrattmaja
    mollan mu, velour ugglatröja??? hur stor?? det låter supermysigt!!!
  • skrattmaja
    minigrynet så fina saker du visade i bildtråden... vill genast inhandla bamsetröja o uggletröja till dottern.... en tur efter jobbet blir det allt.....vill hitta ngn tröja med bruna inslagg annars är det  mkt rött just nu!!!!
  • skrattmaja
    minigrynet, tack för infon, det brukar vara så på bamsetröjor vi har en annan med djungelmotiv nämligen som är på motsvarande sätt.... eftersom inte vår dotter växt som vi trott så är det som vi trodde att hon skulle ha i våras lagom nu så jag ska blnada in lit emörkare saker i de ljusa.....
  • skrattmaja

hittade bamsetröjan igår med de bruna ärmarna så det känns bra!!!
    även en liten ugglescarf till ugglemösan... vet att det är fr baby men dottern har väl en anin glitet huvud vilket är bra i detta fall...

ha rinte hunnit fota kommer nog så smånigom....

• skrattmaja

gosmamman, fin bild

och till er andra också, udnerbara bidler..så roligt så....

själv har jag lagt ett par generella tips i bildtråden.... fult o mjukdjur som finns på dotterns topplista

• skrattmaja

gillar också snigeltröjan.... den ska jag spana efter.....

• skrattmaja

så söta dess tunikor... jag vi behöver ju tröjor/jumprar... vi har en kladdmaja just nu!!!

• skrattmaja

tack för tipset ska handla födelsedagspresenter på den stora leksaksaffären där under helgen så då kanske man kan ta en sväng förbi.....

gambia90 skrev 2007-10-19 20:02:06 följande:
    Vill tipsa stockholmare: I kungenskurva (lindexbutiken vid citygross) finns både velourdressarna och snigeltröjor.
  • skrattmaja

ngn som vet om det är generellt så att det är bodys upp till storlek 80 och fr 86 mer tröjor???
    vår dotter gillar inte längre bodys sliter och drar i dem mest hela tiden men det är ont om tröjor i storlek 80...
    får väl hänga på sytrenden och sy avnågra bodys helt enkelt.... hon är lite för liten för 86:or har köpt ett par (bamse bla) men de är forf stora!!!

• skrattmaja

har spanat på alla fina pyjamaser i bildtråden och tycker dessa tvådelade pyjamaser är så fina, fungerar det bra även i de minsta storlekarna, täckte så att det inte blir kallt om lilla magen om det glider upp?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)