Inlägg från: kotten75 |Visa alla inlägg
  • kotten75
    lollypop skrev 2007-09-14 11:02:42 följande:
    199:-Storl. 56-80
    Åh nice, blir att gå dit på lunchen!
  • kotten75
    tjejk skrev 2007-09-14 11:06:36 följande:
    Kanske ska shoppa idag. Igår fanns nästan alla stl kvar
    I vilken stad?

Nån som vet om det finns kvar i Gbg? Och vilket Lindex...??
  • kotten75
    zasata skrev 2007-09-14 11:14:35 följande:
    jag har sätt i nordstan och kungsgatan.
    Nice, tänkte gå till Nordstad om 45 min...
  • kotten75
    zasata skrev 2007-09-14 11:14:58 följande:
    nu måste jag nästan ha en sådan med... fan.. sambon slår i hjäl mig bara
    Det är det ju värt!!
  • kotten75
    tjejk skrev 2007-09-14 11:23:35 följande:
    Ska nu säga upp mig från mitt urtråkiga jobb och istället bli molnoveralls tillverkare Vad säger ni? vill ni va med och investera Ni blir garanterade en overall
    Jag hakar på!!
  • kotten75

Ugglebodysarna från Lindex är ju bedårande tycker jag. Även pyjamasarna med elefanter på!!!

• kotten75
    snigelina skrev 2007-09-14 11:38:15 följande:
    Vad tror ni - blir det en rabattkupong på ett helt köp när nästa kupong kommer? Det brukar väl vara en på hösten och en på våren, eller minns jag fel?
    Just det... Det har inte slagit mig. Bra tänkt!
  • kotten75
    kornelia skrev 2007-09-14 11:54:11 följande:
    Kan ingen ge mig lite tips?
    Jag gjorde ju det........
    kotten75 skrev 2007-09-14 11:36:41 följande:
    Ugglebodysarna från Lindex är ju bedårande tycker jag. Även pyjamasarna med elefanter på!!!
  • kotten75

Bidde ingen molnoverall för mig. Eller ja... Det fanns bara storlek 56 kvar o jag la undan den så får jag tänka tills i eftermiddag...

Däremot blev det lite strumpor o den coola blåa bodyn med stjärnor på och dessutom ett par jeans på Cubus. Me like!

• kotten75
    kornelia skrev 2007-09-14 13:16:08 följande:
    Cubus är verkligen den värsta abrnaffären jag vet. APFULA o dåliga kläder..-Kotten: Men du hittade uppebarligen något bra? Trevlig helg allihop, nu ska jag dra upp på stan & Lindex
    Jag håller med - skitfula kläder fanns det där nu när jag kikade - MEN jag hittade faktiskt ett par tuffa, typ baggyjeans med brun mudd upptill o nertill i storlek 56.
  • kotten75

Jag ska försöka lägga in lite fler bilder i helgen, men har dem på hemdatorn o är ju på jobbet nuuu...

• kotten75
    LillaÄrtan skrev 2007-09-14 15:51:45 följande:
    Här har vi haft äppentröjjar inne på Lindex sedan början av augusti. Men idag fick dem in velourbrallorna.. Verkar vara jätteolika i olika butiker när dem får in & OM dem får in vissa plagg!
    VAAAAAAAAAAR har du köpt huvudfotingarna??????????? Sååååååå söta!!!
  • kotten75
    LillaÄrtan skrev 2007-09-14 15:53:16 följande:
    www.poppilopp.se
    De måste vara slut då för jag hittar de inte....
  • kotten75
    LillaÄrtan skrev 2007-09-14 16:18:51 följande:
    Jo.. Ser det nu när jag kikade in där. Har funnit MASSOR.
    GråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråter
  • kotten75

En liten fråga om stjärnbodiesarna... Blir stjärnorna röda respektive blåa efter tvätt???

• kotten75
    Buttelina skrev 2007-09-24 15:50:12 följande:
    nä, ingen missfärgning alls
    Låter bra - får hoppas inte inte mitt exemplar ska fälla...

Nice med nya velourbyxor, får nog gå o kolla idag... Vilka storlekar är det på dem?
  • kotten75
    Lindisgbg skrev 2007-09-24 16:39:30 följande:
    Har också handlat jättecoola babyplyschbyxor på Kappahl, gröna och bruna med stjärnor på, bild finns i mitt galleri. Gillar inte deras kläder så mycket för övrigt men dessa tycker jag är jättefina. Tråkigt bara att behöva vänta tills februari innan de kan testas
    Cooooola stjärnbyxor!!!
  • kotten75

Jag undrar... Molnbodyn som har visats i bildtråden - är den köpt på Lindex?? Hittar inte den där...

• kotten75

Ni som diskuterar hur tråkigt det är att folk skriver i bildtråden... Det är precis lika tråkigt när ni håller på att beklagar er i denna tråden. Jag skriver väldigt sällan i någon av trådarna utan är bara här inne och kikar vad ni skriver. Man tror liksom att när det ser ut som att någon skriver i denna tråden, så kanske det dyker upp något intressant om något av plaggen som har lagts in i bildtråden - nä då diskuteras det sån här annan skit. Kan inte bara alla ni som skriver och lägger in bilder i dessa två trådar skärpa er!! Jättetråkigt att läsa om alla agressioner och dessutom grymt off topic!!!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)