-
Vad kostar den ny? Och i vilka storlekar finns den?lollypop skrev 2007-09-14 10:59:33 följande:Lite väl överstyr nu va... www.tradera.com/Lindex_molnoverall_moln_stl_6...
-
Åh nice, blir att gå dit på lunchen!lollypop skrev 2007-09-14 11:02:42 följande:199:-Storl. 56-80
-
I vilken stad?tjejk skrev 2007-09-14 11:06:36 följande:Kanske ska shoppa idag. Igår fanns nästan alla stl kvar
Nån som vet om det finns kvar i Gbg? Och vilket Lindex...?? -
Nice, tänkte gå till Nordstad om 45 min...zasata skrev 2007-09-14 11:14:35 följande:jag har sätt i nordstan och kungsgatan.
-
Det är det ju värt!!zasata skrev 2007-09-14 11:14:58 följande:nu måste jag nästan ha en sådan med... fan.. sambon slår i hjäl mig bara
-
Jag hakar på!!tjejk skrev 2007-09-14 11:23:35 följande:Ska nu säga upp mig från mitt urtråkiga jobb och istället bli molnoveralls tillverkare Vad säger ni? vill ni va med och investera Ni blir garanterade en overall
-
Ugglebodysarna från Lindex är ju bedårande tycker jag. Även pyjamasarna med elefanter på!!!
-
Just det... Det har inte slagit mig. Bra tänkt!snigelina skrev 2007-09-14 11:38:15 följande:Vad tror ni - blir det en rabattkupong på ett helt köp när nästa kupong kommer? Det brukar väl vara en på hösten och en på våren, eller minns jag fel?
-
Jag gjorde ju det........kornelia skrev 2007-09-14 11:54:11 följande:Kan ingen ge mig lite tips?kotten75 skrev 2007-09-14 11:36:41 följande:Ugglebodysarna från Lindex är ju bedårande tycker jag. Även pyjamasarna med elefanter på!!!
-
Bidde ingen molnoverall för mig. Eller ja... Det fanns bara storlek 56 kvar o jag la undan den så får jag tänka tills i eftermiddag...
Däremot blev det lite strumpor o den coola blåa bodyn med stjärnor på och dessutom ett par jeans på Cubus. Me like! -
Jag håller med - skitfula kläder fanns det där nu när jag kikade - MEN jag hittade faktiskt ett par tuffa, typ baggyjeans med brun mudd upptill o nertill i storlek 56.kornelia skrev 2007-09-14 13:16:08 följande:Cubus är verkligen den värsta abrnaffären jag vet. APFULA o dåliga kläder..-Kotten: Men du hittade uppebarligen något bra? Trevlig helg allihop, nu ska jag dra upp på stan & Lindex
-
Jag ska försöka lägga in lite fler bilder i helgen, men har dem på hemdatorn o är ju på jobbet nuuu...
-
VAAAAAAAAAAR har du köpt huvudfotingarna??????????? Sååååååå söta!!!LillaÄrtan skrev 2007-09-14 15:51:45 följande:Här har vi haft äppentröjjar inne på Lindex sedan början av augusti. Men idag fick dem in velourbrallorna.. Verkar vara jätteolika i olika butiker när dem får in & OM dem får in vissa plagg!
-
De måste vara slut då för jag hittar de inte....LillaÄrtan skrev 2007-09-14 15:53:16 följande:www.poppilopp.se
-
LillaÄrtan skrev 2007-09-14 16:18:51 följande:Jo.. Ser det nu när jag kikade in där. Har funnit MASSOR.
-
En liten fråga om stjärnbodiesarna... Blir stjärnorna röda respektive blåa efter tvätt???
-
Låter bra - får hoppas inte inte mitt exemplar ska fälla...Buttelina skrev 2007-09-24 15:50:12 följande:nä, ingen missfärgning alls
Nice med nya velourbyxor, får nog gå o kolla idag... Vilka storlekar är det på dem? -
Cooooola stjärnbyxor!!!Lindisgbg skrev 2007-09-24 16:39:30 följande:Har också handlat jättecoola babyplyschbyxor på Kappahl, gröna och bruna med stjärnor på, bild finns i mitt galleri. Gillar inte deras kläder så mycket för övrigt men dessa tycker jag är jättefina. Tråkigt bara att behöva vänta tills februari innan de kan testas
-
Jag undrar... Molnbodyn som har visats i bildtråden - är den köpt på Lindex?? Hittar inte den där...
-
Ni som diskuterar hur tråkigt det är att folk skriver i bildtråden... Det är precis lika tråkigt när ni håller på att beklagar er i denna tråden. Jag skriver väldigt sällan i någon av trådarna utan är bara här inne och kikar vad ni skriver. Man tror liksom att när det ser ut som att någon skriver i denna tråden, så kanske det dyker upp något intressant om något av plaggen som har lagts in i bildtråden - nä då diskuteras det sån här annan skit. Kan inte bara alla ni som skriver och lägger in bilder i dessa två trådar skärpa er!! Jättetråkigt att läsa om alla agressioner och dessutom grymt off topic!!!