Inlägg från: Anna Conda |Visa alla inlägg
  • Anna Conda

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Den här tråden hamnar direkt i favoriter,Lindex har ju avgjort de finaste/roligaste barnkläderna just nu! Extra bra för en annan som inte har råd att hålla på och köpa Molo och Meand varje gång det ska vara nytt

• Anna Conda

Jessicaaa:Dom med stjärna finns till 80,men sen finns det större på tjej-avdelningen! (har inte hittat nåt på pojk iaf)

• Anna Conda

Angående storlekar,så kan jag inte annat än hålla med om att det är konstigt att det ska skilja så mycket i storlek mellan avdelningarna.
    Köpte en klänning/tunika till dottern (som idag är 17 månader) i somras,tog storlek 86,men fick byta till 98 :-O! Nu är hon iofs ganska rund om magen men ändå. Veloursnickisarna fick jag också köpa 98 i för att hon ska kunna använda dem längre än en månad. Sen satte jag ett resårband i benet,så dom inte hamnar under foten.
    Det rimmar dåligt med att spindel-bodyn (ni vet dom från i somras) ff är lång i kroppen i storlek 86?!

F.ö är även jag i chock över monoverallen på tradera! Jag tycker den är så fin så jag vill inte sälja min sen,annars hade man ju kunnat bli rik på kuppen!

• Anna Conda

Apropå gummiband i veloursnickisarna,det var nån som frågade efter hjälp. Det är super-enkelt att sätta i. Gör ett hål i erde fållen (jag sprätte upp sömmen på insidan benet liksom) sätt fast en säkerhetsnål i gummibandet och dra igenom fållen. Klart!

Håller med om att Cubus har de absolut tråkigaste kläderna.Dessutom fanns samma bäbiskläder kvar nu som när jag väntade min första för ett och ett halvt år sen.... Hallå i luckan??

Nån som har tips på vad man matchar veloursnickisarna med,jag tyckte jag hade så mycket som skulle gå med brunt,men de har liksom för ljus brunfärg,så det blev svårt. Har íaf t-shirt med många djur (brun) från sommaren och svamp-bodyn,och en enfärgad grön från t3b2. Mera tips mottages tacksamt!

• Anna Conda

Jädrans vad dyrt det blivit sen man hittade den här tråden... Tycker jag springer på Lindex varje dag nu,det finns ju såååå mycket fint!

Idag blev det brun gittar-body med orangea muddar. Dottern var helskön i veloursnickisar,ny body och mina gamla näbb-tofflor (ni vet såna där typ same-stövlar i skinn fast innetofflor).

Blev extra nöjd med bodyn,eftersom den matchar med bruna ugglekläderna som lillasyster/bror ska ha

Ska försöka lägga in lite bilder jag med bara jag får in dem på datorn... Nu ska jag snoka vad ni andra har shoppat (kanske blir tvungen att ta en sväng till Lindex i morgon med )

• Anna Conda

Snorky:Önskar att jag hade ett par vinterstövlar med,men tofflorna lär bli mycket använda de med på öppna förskolan och så i höst! Kul att ha kvar ju

• Anna Conda

Jag tyckte det var så synd att inte färgerna på stjärnbodysarna var samma som på byxorna på Kapp-Ahl,för jag gillade verkligen brallorna! Köpte de gröna till nya kotten,men bodyn var ju dassig i jämförelse.Får trösta mig med att det tydligen inte var så bra kvalite på dem heller då.

• Anna Conda

Nu är jag glad att jag inte köpte stjärnkläderna,verkar som det bara är bekymmer och elände med dom...Jag köpte dom inte för jag tyckte det såg ut som att färgen skulle bli dålig,eftersom det var ribbade kläder,då behöver det liksom vara vävt mönster för att det ska hålla sig snyggt tycker jag.

Apropå sköljmedel så var det längesen jag slutade med det öht,tycker inte det behövs,och lukta gott gör man ändå,om man sköter sin personliga hygien .Dessutom är det inte speciellt miljövänligt.

Nu har jag varit på Lindex och försökt hitta nån att sprätta rabattkupongen på,men det gick inte så bra...Till mig är det svårt eftersom jag ska ha barn om två veckor,dottern så mycket fint från Lindex redan,och kotten ahr också mycket som ligger och väntar. Alltså slutade det med två par strumpor till kotten och ett par örhängen till mig hahaha! Jag fick iaf använda kupongen

Oj,vad långt det blev,kanske ingen orkar läsa....

• Anna Conda

Suddisen:Vadå brun heldräkt???? Nu blir jag nyfiken,är det som en overall? Isf måste jag ju ha den,så är det bara!

• Anna Conda

Glöm min fråga såg den i bildtråden nu,men i vilka storlekar finns den?? Jag är redan kär!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)