Inlägg från: Johanna1979 |Visa alla inlägg
  • Johanna1979

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Är det någon som vet om det går att få tag på den bruna moln overallen (med gröna detaljer) i storlek 74. Jag tycker att jag har letat i hela Göteborg men inte hittat den, den enda gången jag hittade den var den i storlek 62 Har även varit på jakt efter bodyn med de färgerna, hittade den bruna med oranga detaljer efter mycket letande, så alltid något!

• Johanna1979

Cajsan skrev 2007-11-21 14:30:40 följande:

Åhh....såg nu den rosa molnoverallen.... Snälla kan någon säga att den bruna är snyggare? Har nämligen redan den bruna till dottern, men nu blev jag så sugen på den rosa!!!! Rosa och Brunt är ju så SNYGGT!!! Suck!
    De är båda jättefina, hoppas bara att kundtjänst kan hitta någon bortglömd och undangömd brun overall till min lille kille imorgon. Han provadde den rosa idag bara för att kolla storleken, men jag tvivlar på att varken han eller hans pappa skulle förlåta mig om jag köpte den rosa till honom.
  • Johanna1979

Hörde från kundtjänst idag att troligtvis kommer den bruna molnoverallen och bruna molnbodyn (med gröna detaljer) komma in igen i december, annars så finns de visst inte att få tag på i hela Sverige (storlke 74)! Det blir till att hålla utkik och en daglig tur till Lindex mitt i julruschen

• Johanna1979

SandraS skrev 2007-11-22 22:26:22 följande:

Blir det grönt där det var oranget på den förra molnbodyn då?
    Jag bad min svägerska som jobbar på Lindex kolla upp det och hon menade på att det var de brun-grön molnen som troligtvis kommer att komma in igen.
  • Johanna1979

zasata skrev 2007-11-27 18:02:59 följande:

ja det e jätte tråkigt
    Mexx har barnkläder och även sportaffärerna men det finns ingen ren barnklädesaffär, tråkigt nog (fast det är kanske lika bra för plånbokens skull!)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)