Inlägg från: SandraS |Visa alla inlägg
  • SandraS

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Finns inte molnoverallen på lindex hemsida?

• SandraS

Hahaha. jag vann en molnoverall på tradera Blev lite dyrare men den var helt ny och jag får betala 33 kr extra men det är det värt

• SandraS

Men varför ligger molnbodyn på flickor? Visst kan jag väll köpa den till min son?

• SandraS

Hur mycket kostar molnmockasinerna? Från vilken storlek finns de?
    Finns de på lindex hemsida, jag kunnde inte hitta dom där

• SandraS

Och snigelbodyn, hänger den bland flick eller pojkkläderna, fanns juh inte heller på hemsidan

• SandraS
    Johanna1979 skrev 2007-11-22 22:18:49 följande:
    Hörde från kundtjänst idag att troligtvis kommer den bruna molnoverallen och bruna molnbodyn (med gröna detaljer) komma in igen i december, annars så finns de visst inte att få tag på i hela Sverige (storlke 74)! Det blir till att hålla utkik och en daglig tur till Lindex mitt i julruschen
    Går att få tag på nya på Tradera, men tyvärr så blir juh priset oftast lite dyrare än vad det hade blivit i butik, jag köpte molnbodyn på tradera. Moloverallen jagade en vänninas svägerska rätt på i sin hemstad åt mig
  • SandraS
    Johanna1979 skrev 2007-11-22 22:18:49 följande:
    Hörde från kundtjänst idag att troligtvis kommer den bruna molnoverallen och bruna molnbodyn (med gröna detaljer) komma in igen i december, annars så finns de visst inte att få tag på i hela Sverige (storlke 74)! Det blir till att hålla utkik och en daglig tur till Lindex mitt i julruschen
    Blir det grönt där det var oranget på den förra molnbodyn då?
  • SandraS

Finns den fina monstertröjan på lindex hemsida? Vart i så fall??? *letar för fullt*

• SandraS
    maggan75 skrev 2007-11-22 22:30:15 följande:
    vilken monster tröja??
    Den bruna med gula, röda, gröna och blå monster.
    jessapessa har lagt in bild på den i bildtråden
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)