Inlägg från: Änglatuss |Visa alla inlägg
  • Änglatuss

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

måste joina! köpt overallen dock lite förliten men jag hoppas på lite kyligare höstkvällar nu så hon faktiskt kan använda den bara för att

annars gillar jag kläderna på lindex, så jag måste nog kika in här då och då!

• Änglatuss

pucken
    hehe, fanny har 86/92 faktiskt, helt otroligt att hon passa i storlek 80! Jag chansa, tänkte vi får förhoppningsvis fler barn men hon kunde ha den

jag tycker den är stor i storleken, fanny har 86/92 annars i vanliga kläder, såg att hon kunde ha en annan jacka som hon hade förra vintern också!

• Änglatuss

eller så är min dotter liten
    hehe

• Änglatuss

lollypopp
    jag vet faktiskt inte, flera månader sedan vi var och kollade vikt och längd... men skulle tippa på 81-83 cm kanske...

• Änglatuss

lollypopp

Nej där har hon skor....
    Händerna kan jag däremot vika in men dom är snabbt ute igen de små fingrarna, hon skulle nog ha varit mindre för att kunna använda den smarta fixidén.. gillar overallen i övrigt, perfekt i arm-ben, kroppslängd. Hon kunde ju tom sitta och stå, gå, springa och röra sig i den så... är nog perfekt nu i höst sen har ju en vinteroverall i storlek 92 ifrån h&m men den drunknar hon i just nu....

• Änglatuss

pucken
    min idé också om nu inte F kan ha den så värst länge till så kan ju ev nästa barn ha den iaf hoppas på att vårt 8.e försök går av bara farten och vips är man där med ett barn till!

• Änglatuss

lollypop
    man skulle kanske göra nån annan glad
    verkar ju TVÄRSLUT i vissa städer... kom till UPPSALA här finns många kvar.. uppsalaborna har inte riktigt märkt av hösten än! Här skiner solen och ah som en sensommardag!

• Änglatuss

Aaanna
    ja nå skumt är det, men jag vet inte ja... eller nån som bara måste ha den...

• Änglatuss

Mammahela
    det finns en overall där budpriset är uppe i 530 kr

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)