Inlägg från: Pochahontas |Visa alla inlägg
  • Pochahontas

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag vill så gärna ha molnoverallen i brunt. Men den säljs ju för rena ockerpriser på Tradera! Inte sjutton betalar jag MER än vad den kostar i butik... Får hålla mej ett tag o hoppas på nån begagnad, så blir det kanske billigare... Dom gjordes i 80, va?

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Men jag vill ha!

Får hoppas att lillan inte växer så mycket på ett tag,då... Så dom hinner komma ut begagnade på Tradera.

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Är det EXAKT samma färg på snigelbodyn och snigeltröjan? Den med gröna kantband, alltså...

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Nån som kan säga hur snigeltröjan är i storlek? Vill ha den, men lillan har 74/80... Drunknar hon i 86, tror ni?

Och så undrar jag igen... om nån vet... Är snigeltröjan o snigelbodyn exakt samma färger? Dom grönlila syftar jag på...

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

lollypop: Ja, det var just pga din bild jag frågade, faktiskt. Tyckte din dotter såg ut att vara i storlek som min, nämligen... Då köper jag 86! Tack.

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Milla med killar: Nu e jag kanske helt OT, men menar du Meandis plyschbrallor? I så fall rekommenderar jag inte att gå upp i storlek! Min tjej har 74/80 i kläder, men jag gick ändå upp en storlek i plyschisarna, för dom är så smala i modellen. Skulle jag INTE gjort! Dom är för höga i midjan och otrooooligt långa i benen. Dessutom är ju resåren i bensluten så vid att dom glider ner över foten.

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Nu har jag handlat!!! Blev så deppig att jag inte hittade tunikan på Lindex.se så jag körde till Lindex istället... Är ju några mil, men det var det värt!
    Igår beställde jag snigeltröjan i lila att ha till dom limegröna plyschisarna från MeandI, och så ett par randiga tights:
    www.lindex.se/Products/ImageZoom.aspx&color=609525&file=ProductImages/S0000005976857_F_W40_071002161930.jpg

Och idag köpte jag:

Så nu är jag nöjd!
    För tillfället i alla fall...

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

lilllinda: Tack, vad gullig du är! Men nu har jag hittat den på Familia.

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Jag frågade på Lindex om molnoverallen igår, eftersom jag hört att den ska komma in igen. Det ska den INTE, sa hon... Såg en rosa där, men inga bruna.

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Fleece med stjärnor? Nån som kan visa på bild? Den har jag inte sett...

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

La in en go bild på Elsa i lite av dom nya Lindexkläderna jag shoppade igår. Första gången jag sett henne reagera på nåt sånt. Helt överlycklig var hon en lång stund och beundrade sin klänning/tunika jättemycket! Vet inte om den kändes annorlunda än nåt hon haft innan, eftersom den är stickad, men hon gillade den i alla fall!

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Meeen! Jag gjorde ju fel... Skulle inte lägga bilden här, ju. hehe. Den skulle liksom vara i bildtråden.

Jepp! Det är body och tights med stjärna som jag köpte tag-tre-betala-för-två och dom stämmer jättebra med färgen i klänningen. Röd men ändå liiiiiite mot cerise, liksom.
    Den klännigen är helt underbar!!! Stickad, som sagt. Och vilket pris! Bara 99 spänn! Det tycker jag är väldigt billigt för ett sånt plagg, faktiskt. Tyvärr finns den på baby, bara upp till 80 har jag för mej...Men den passar nog henne ett tag till som tur är.

Då var man fru Byrlén...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)