Inlägg från: karmasus |Visa alla inlägg
  • karmasus

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

ojj..nu är alla molnoverallerna slut på Lindex onlinebutik också!

• karmasus

min är också kvar =)

riina skrev 2007-09-21 12:41:13 följande:
    Hej!!Jag skrev förrut om en stjärnbody som jag köpte på lindex. Den randiga men en stjärna på. När jag tvättade(använd å tvättad 1 gång) den for tyget bort på stjärnan så jag gick tillbaka med den och fick en ny.Nu är det så att jag har precis tvättat den nya för första gången och tyget på stjärnan är borta igen. Ännu mera denna gång. Har tvättat som man ska göra. Nu e jag riktigt less!!!!!! är det ingen annan som det har hänt för???? Ska gå tillbaka med den i morrn.
  • karmasus

Den har funnits på lindex.se. Den togs bort när den var slut (tog ca 1 timme!)

MiaAhl skrev 2007-09-25 14:15:10 följande:
    Jag hittar inte heller molnoverallen - har letat mig halvt fördärvad... Snälla - var är den!
  • karmasus

*puffar*

vill också se molnbodisen =)

solida skrev 2007-09-29 17:06:12 följande:
    Jag ser inte bilden!!
  • karmasus

Molnbodysarna finns att köpa på lindex.se nu =)

kanske ett gammal tips, men då får det vara en liten upprepning ;)

• karmasus

Finns massor på Lindex i Burlöv centrum... om du orkar åka dit. Finns en hel del molnbodysar också...

helle83 skrev 2007-11-14 16:34:45 följande:
    hej! har inte läst igenom hela tråden men har en liten fråga angående molnmockisarna! är det NÅGON som sett dessa i malmö??? har kollat nästan alla lindex men inte hittat dom....
  • karmasus

massor med rosa molnoveraller på Lindex jägersro i Malm - om någon är på jakt =)

Mamma och Mor skrev 2007-11-25 17:13:01 följande:
    Idag var jag iväg till Lindex och inhandlade den rosa molnoverallen samt de bruna mockasinerna med moln på :)Verkar som om även den rosa varianten av molnoverallen har en strykande åtgång. Hade tur som fick tag i en storlek 80, för det började vara väldigt lite kvar av dem.
    Allt passade i alla fall alldeles utmärkt på dottern och hade dessutom lite plats att växa i, så hon kan ha de ett tag i alla fall!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)