• Peak

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

finns molnmockisarna i blått och brunt eller? Såg inga sådana idag på "mitt" Lindex Blev ett par gröna vantar iaf!

• Peak
    Majalaja skrev 2007-11-08 18:20:34 följande:
    Peak: Japp, blå med vita moln och gröna sömmar samt bruna med vita moln och rosa sömmar. Jag har köpt de senare till Nils! Han blir nog fin i dem!
    såklart han blir - med alla sina halsband!
  • Peak

är det någon som förstår sig på Lindex system med rabattkuponger och erbjudanden?
    Jag får ibland och ibland inte verkar det som...styrs det av hur mycket man handlar?
    För ibland ser jag att andra har fått rabattkuponger men inte jag Gråter
    Jag gillar verkligen Lindex - mycket fina och bra kläder och till ett bra pris sedan har de ju rabatter ofta! (men jag viööl gärna ha mer )

• Peak

trött på mitt Lindex - de har ju aldrig något Ledsen vill också ha molm-moccasinerna och var det inte någon som tipsade om molnstrumpor för barn fast de fanns i högra storlekar? (typ min - 36) Vad fanns de i för färg?

• Peak

och en fråga till, vilka storlekar finns moln-moccisarna i? Mamma är i ett köpcentrum utanför stan och har hittat men de som jobbar där säger att de bara finns i 20-21!

• Peak
    Sammet skrev 2007-11-10 17:20:30 följande:
    Peak: Jag var på "vårt" Lindex idag och letade efter molnmockasiner jag med... Men hittade inga
    mamma hittade på Marienberg! Fanns bruna och blå med bara strl 20-21 - de fanns inte i fler storlekar sa personalen! Förvånad
  • Peak

Bess - ingen bild på dem? Ska kolla efter dem nästa gång jag är där!

Snorky - nä visst är de knepiga i butiken i stan - det kan vara hur lång kö som helst och så kan det vara 5 på golvet men ingen kommer till kassan!!

• Peak
    Snorky skrev 2007-11-13 21:58:57 följande:
    Jag får rabattkuponger varje månad, förutom på sommaren. De brukar komma runt den 15:e... strax innan barnbidraget!
    Hur funkar det med deras kuponger, beror det på hur mycket man handlar om man får kuponger eller ej? För jag verkar inte få alla gånger det skickas ut!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)