För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
finns molnmockisarna i blått och brunt eller? Såg inga sådana idag på "mitt" Lindex Blev ett par gröna vantar iaf!
finns molnmockisarna i blått och brunt eller? Såg inga sådana idag på "mitt" Lindex Blev ett par gröna vantar iaf!
är det någon som förstår sig på Lindex system med rabattkuponger och erbjudanden?
Jag får ibland och ibland inte verkar det som...styrs det av hur mycket man handlar?
För ibland ser jag att andra har fått rabattkuponger men inte jag
Jag gillar verkligen Lindex - mycket fina och bra kläder och till ett bra pris sedan har de ju rabatter ofta! (men jag viööl gärna ha mer )
till alla er som gillar kläder - jag har en ny blogg
trött på mitt Lindex - de har ju aldrig något vill också ha molm-moccasinerna och var det inte någon som tipsade om molnstrumpor för barn fast de fanns i högra storlekar? (typ min - 36) Vad fanns de i för färg?
och en fråga till, vilka storlekar finns moln-moccisarna i? Mamma är i ett köpcentrum utanför stan och har hittat men de som jobbar där säger att de bara finns i 20-21!
Bess - ingen bild på dem? Ska kolla efter dem nästa gång jag är där!
Snorky - nä visst är de knepiga i butiken i stan - det kan vara hur lång kö som helst och så kan det vara 5 på golvet men ingen kommer till kassan!!
åh kommer det inga rabattkuponger från Lindex snart? Shoppingsugen! Vart är de när man behöver dem som bäst