För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
ååå den overalleb var fin... tror ni sambon blir galen om jag kommer hem med en 5e overall?
ååå den overalleb var fin... tror ni sambon blir galen om jag kommer hem med en 5e overall?
oh
stjärnkläderna finns det kvar i massor i göteborg och overall med moln med.. för dom som vill veta..
sen såg jag även att kappahl fått in kläder med stjärnor köpte ett par jätte mysiga pluch (eller heter det sammet) byxor där för 80kr. skall ge er en bild sedan!
dom finns upp till stl 80tror jag på baby avdelningen där, fanns i grönt och rött med om jag inte tror fel, tjocktröja och bydy och lite så tror jag det fanns ocså!
brukar inte heller gilla deras kläde så ofta.. men ibland så hittar man roliga grejer
nu har jag en fråga..
köpte en klänning på lindex för inte så länge sedan, men ladrig använt den och lapparna är kvar. tror ni jag kan byta den till något annat då det var ett dumt köp av mig.. även om jag inte har kvittot kvar?
nää det gör inget. men såg en klänning som var mkt snyggare härom dagen.. och har föööör många klänningar då hon typ använder dom kanske en gång..
menar du att jag skall gå upp? då sitter dom väl ännu mer i armhålorna på henne?
ååå såg en tröja och byxa på lindex med döskalalr på daig.. men 249kr kostade det.. e inte det rätt mkt för lindex?