Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Måste man betala med clubkortet för att få rabatten?

• Zvartaliljan

Jag handlade för 800 pix för två dagar sen. vad tror ni de säger om jag går o returnerar och säger att jag vill handla dom på rabatten istället

• Zvartaliljan

Maia är 16 månader och har fortfarande strl.74 eller 74/80 i det mesta fast hon är 82cm lång så man kan inte gå efter längden heller för då skulle hon ju ligga på 80/86. Skulle man gå efter storlekstabellerna (t.ex H&M 86= 12-18 mån, 92=18-24 mån) så skulle jag ju börja köpa 92 nu!! Så det finns egentligen inget o gå efter.

• Zvartaliljan
    LillaÄrtan skrev 2007-09-26 15:16:09 följande:
    Näe, jag tycker inte den var de minsta julig.. Orange & brunt hör inte julen till
    Det tycker jag att de gör! Orange julapelsiner och bruna pepparkakor
  • Zvartaliljan

Lillärtan
    Jo men jag tänkte på såna där med hel kardemumma i
    Jag tänkte iaf också på jul när jag såg klänningen precis som med hjärttröjan från Meandi i fjol som systerdottern kallar för pepparkakströjan

• Zvartaliljan
    lollypop skrev 2007-09-26 15:53:04 följande:
    Du har inget oranget eller brunt till mig!!!???
    Jag har massor men din lilla tjej har ju växt ifatt (eller kanske t.o.m växt om?) min!
  • Zvartaliljan
    lollypop skrev 2007-09-26 16:00:19 följande:
    Syftade iofs på nåt nytt! Jag var sååå sugen på dina skor I den regionen växes det inte lika fort
    Inte här heller. Maias fot mäter bara knappt 11cm Köpte strl.19 i vinterskor till henne! Hur stor är din lilla tjej nu??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)