• tejp

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

NovasMam skrev 2007-09-06 19:15:37 följande:
    ohhhh vilken toppentråd =)här e min gladfis i molnen...jag tog st.80 (fisen e 7,5 månader, 74 cm lång å 9,4 kg..).. tyckte den såg såååå stor ut när jag såg den i affären men väl på så va den ju inte det! sitter jättebra å känns inte alls så stor!funderar dock på om den e så bra å ha framåt våren när han springer själv?! den e nog en mer "sitta i vagnen"-overall.. men jag ha en p.op som han kan ha när han ska leka sen =)
    Va gullig han är!
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • tejp
    miniGrynet skrev 2007-09-10 11:09:44 följande:
    Är det bara jag som inte kommer in alls på Lindex hemsida?? Så irriterande!
    Här funkar den iaf.
  • tejp
    Viello skrev 2007-09-10 14:16:30 följande:
    Kvalitéten är skit. Förr höll Bamse-kläderna betydligt längre och för fler tvättar. FIX-kläderna är fortfarande rätt bra.Jag köpte ett par röda mjukisbyxor i helgen och när min femåring skulle knyta snöret i midjan så gick det sönder i tyget. Är det lönt att reklamera?
    Jag skulle absolut reklamera, annars vet dom ju inte att det är dålig kvalité. och inte vill man heller betala för sånt som går sönder med en gång.
  • tejp
    Snorky skrev 2007-09-18 17:15:02 följande:
    Jag fick också utskick från både dam o barn. Med dam fick jag 25% på ett köp + 50:- på dambyxor, på barn fick man rabatt på vantar o reflexväst. Men 25% gällde även på barn stod det i foldern. Förra månaden när alla fick 30% på barnkläder, då fick jag bara på damkläder! Så det är verkligen olika. Undra vad de baserar allt på. Om de skickar mer kuponger från dam om man bara handlar barn, eller om det är tvärtom. Men jag handlar ju 50 ggr mer barnkläder iaf.
    jag fick 50kr rabatt på en valfri damjacka
  • tejp

Tror att dendär tröjan med moln finns, i svart. Fast jag är inte helt säker, kollade inte utan gick bara förbi ett bord där det låg på stora avdelningen.

• tejp
    Lokatt skrev 2007-09-30 19:24:14 följande:
    Fast då är det blixtar som kommer från molnen.
    ah precis, det stämmer nog! Hihi visste att jag hade sett nått med moln iaf!
  • tejp
    Challe N skrev 2007-10-23 11:30:29 följande:
    I LOVE Lindex!! Dem som alltid avr så tråkiga innan.. Men tyvärr har vi en ganska liten butik där jag bor så allt finns inte. De har slutat helt med ytterkläder p.g.a platsbrist. Lite synd..
    OJ inga ytterkläder! Det måste dom ju gå förlust på!
  • tejp
    rebmetpes skrev 2007-11-22 18:14:36 följande:
    tvillingmamma2007under vilken kategori finns den bruna veuloroverallen på hemsidan?
    under pojk 56-80 eller nått
  • tejp
    Mollymajs skrev 2007-11-27 22:39:02 följande:
    Hittade på min H&M rabatchek eller på pappret den sitter på en notis om att det är 10% den 29 november. Nån som vet om den gäller även online eller bara i butik. Står inget om det.Nu är en massa fint beställt från Lindex Fast det fanns inte allt ja ville ha så ja beställde lite annat ja egentligen inte ville ha för o komma upp i 400 för i få rabatten så kan ja ju byta till nåt annat i butiken sen Man får va lite smart ibland när man är ute i sista stunden.
    det gäller online med
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)