Inlägg från: Sötastistan |Visa alla inlägg
  • Sötastistan

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

hej dagens lindex shooping blev för min del:

1 molnoverall till bebis i magen

1 Bamseregnställ till min 1 åringa son

Ett par bamse gummistövlar till sonen

Så glad! tänk va lite shooping kan göra-)

Föressten Kakan83 nej molnoverallen går inte att köpa påå nätet inte ännu i alla fall...

• Sötastistan

Hej line 80 Jag köpte bamse gummistövlar idag kostade 149 kronor! ursöta!!

• Sötastistan

Tess n- Jag köpte storlek 86 i regnstället i Örebro var det sista tror ja i den storleken.. Likadant med stövlarna. Går åt fort-) men hoppas du hittar nånstans..

• Sötastistan

line 80 nej inte fodrade får ha sockor i-)

• Sötastistan

Veloursnickersna finns de i alla lindex butiker? Finns de annars på nätet? vilka storlekar? Så himla fina m¨åste bara ha!!!

• Sötastistan

var det någon som köpt velour hängslebyxorna de bruna? Finns de bara från storlek 86 och uppåt någon som vet? Kostar?

• Sötastistan

Alexa såg velorisarna i ditt bildgalleri så fina!! Ska nog köpa ett par imorogn till sonen! finns de i flera färger än brunt?

• Sötastistan

Tack för svaret!! Blir en runda på lindex imorgon!!

• Sötastistan

idag köpte jag hängsleveloren till sonen! Han blev så söt ser precis ut som sin pappa på ett kort där han är liten på 70 talet-) Ville köpa stjärnlångkalsongerna oxå och tröjan men dt var slut i storlek 86 och på hemsidan är det ju också slut!!! Vill ju ha dem oxå! Nån som vet om de finns på Marieberg?

• Sötastistan

molnmockasiner ooo låter jättefint vill också ha till min son! hoppas de kommer in på min lindex oxå såg inte de idag när jag var där.. belv dock en mössa och vantar till sonen.

• Sötastistan

Zasata hade ju en bild på mockasinerna i sitt bildgalleri var ju jättefina!! Vet nån om det finns med någon annan sömm än rosa på mockasinerna? tänkte köpa till min kille.

• Sötastistan

solida ååh låter ju fint det med! Hoppas bara att mitt lindex får in dem får bli en koll imorgon risken finns ju att det tar slut väääldigt fort!!

• Sötastistan

hej idag har det shoopats mycket!
    Köpte de blåa molnmockasinerna till vinzent på Marieberg! och ett par byxor svarta med monster, tillhörande tröja och en till tröja svart och grårandig pike och strumpor blev det också!!! Till bebis i magen blev det lite uggle kläder den blåa sparkdressen med tillhörande ugglebody och två byxor en med ugglor på och den andra brun o vitrandig och sen den underbara molnbodyn i brunt! Till mig själv blev det ull leggings och två mamma tunikor en grå och en svart! Kul med shooping-)

• Sötastistan

Line 80- jag ska försöka ta bilder och lägga ut i bildtråden måste bara hitta kameran och ladda den-)

• Sötastistan

helloj igår shoppades det på lindex on line! Köpte alla stjärntröjerna två blå och en grön såååå fina!! och matchande strumpor och sen blev det ett par byxor också till sonen. Använde kupongen köp 400 betala 300 men tänkte använda den i min butik också till att köpa några fina julkläder till sonen men tycker det är såå svårt att hitta några fina till killar finns ju hur mycket som helst till tjejer. Någon som har någt bra tips på fina julkläder till killar?

• Sötastistan

hej alla idag har vi handlat julkläder! Blev den svarta skjortan med silvriga ränder från lindex och en mörk röd slips och beiga manchester byxor från fix(lindex). Vinzent kommer bli såå fin-) Använde dessutom min kupong köp 400 kr betala 300 för min räckte ända till 2 december jag ar tydligen en som fått "fel" datum..

En fråga vet någon om man vill ha bruna veluor byxor med puff därnere o de inte finns på ens lindex kan man få det skickat från andra lindex? Nån som vet något lindex som har bruna i stl 92???

• Sötastistan

lillinda tack för svaret! ska ringa dem o höra men antar att de är slut typ överallt för de är ju så poppis.. Vad är det för kod till rabbatten på nätet? finns den här på tråden? Kan man änvända samma kod flera gånger eller? Tycker också stjärnbodysarna var jättesöta funderar oxå på att köpa till bebis i magen så att han kan matcha storebror som har stjärntröjorna!-)

• Sötastistan

oooo gud va fin stjärnfleecen var vill ha!!! ha roxå köpt den bruna molnoverallen men kanske byter den mot den blå a stjärnfleecen det måste man väl få gör aom alla lappar sitter kvar o den är oanvänd?! fast att det har gått mer än 30 dar så borde de ju byta till en annan vara..

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)