Inlägg från: Coca cola light |Visa alla inlägg
  • Coca cola light

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag älskar kläderna från Lindex.

Jag har nu i flera dagar letat febrilt efter deras molnoverall i storlek 80. Är det någon som har sett en sådan närheten av Stockholm de senaste dagarna?

• Coca cola light

Vad tråkigt att de har sådant dåligt sortiment på onlineshoppen. Jag vill ju ha massor av de kläder jag har sett att ni andra har handlat men hittar ingenting av det på nätet.

• Coca cola light

Jag var på Lindex idag och fick veta att det kommer in en nya molnoverall, rosa förstod jag att den skulle vara. Jag fick dock inte se den för de hade inte plockat upp den ännu.

• Coca cola light

Ni som har köpt molnoverallen vilken storlek har ni köpt och vilken storlek har era barn i vanliga fall? Varför jag undrar är för att jag har den bruna molnoverallen i strl 68 och min dotter har växt ur den(kan inte ha den med fötterna invikta om ni förstår vad jag menar) och hon har precis börjat använda vissa kläder i strolek 68.

Kommer strl 80 vara gigantisk på henne?

• Coca cola light

Jag har precis beställt snigelbodyn på onlineshoppen och då använde jag rabattkoden som gav 50 kr i rabatt. Men det drog av 62.50kr istället så jag fick bodyn för 7kr. Inte ialla va? Jag betalade totalt 26 kr.
    Är det någon mer som varit med om samma sak när ni beställt?

• Coca cola light

minigrynet- sidan protesterade inte och jag har redan betalt så jag tror inte att det var några problem att handla för 26 kr.

• Coca cola light

Jag kan inte använda rabattkoden längre. Två gånger lyckades jag men nu blir den registrerad men rabatten dras inte längre.

• Coca cola light

okey tack. Den var riktigt fin, men jag gillar den bruna molnoverallen bättre. Det är med sorg dottern börjar växa ur den.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)