Inlägg från: mollan nu |Visa alla inlägg
  • mollan nu

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

molnoverallen, vilken storlek är den största i den?

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • mollan nu
    jojoa75 skrev 2007-09-08 21:17:10 följande:
    80
    Tack Det va himla synd, den är ju såååå snygg men jag tror dottern behöver 86.
    Eller i velour hängselbyxan köpte jag 86 och dom e 5 cm för långa. Men i tröjor funkar tom 92....
    Hur som helst så är lindex retrokläder skitsnygga. Mycket bra alternativ till andra dyrare märken.
  • mollan nu
    Skorpan081 skrev 2007-09-09 00:15:21 följande:
    Åh, nu vill jag ha en liten pyttebebis som jag kan köpa massa ugglegrejer till. Vilka fina grejer det finns.
    hehe, exakt min tanke. Man får skaffa en liten till så man kan köpa massa fina kläder
    Jag kan gå och titta på massa söta pojkkläder och planera att den ska jag köpa sen när vi får en son. Precis som vi _ska_ få det.
  • mollan nu

velourbyxorna med mudd och stjärna finns väl bara upp till stlk 80?
    Dottern har avverkat 4 par i olika storlekar och är nu inne på 80 och jag är sååå sur att det inte är mudd på större storleken utan resor.

• mollan nu
    snigelina skrev 2007-09-09 18:50:50 följande:
    mollan nu skrev 2007-09-09 18:25:07 följande: Vad spelar det för roll om det är mudd eller resår?
    resåren är så stor att byxan faller ner över häl och fot på dottern. Vill kunna köpa 86 och använda redan nu trots att de är lite långa i benen.
  • mollan nu

Dagens shopping blev: 

röda velour
    lila velour
    svarta velour
    gitarrtröjan
    tröja i svart/vit randig med rosa kantband
    rosa velour MED MUDDAR!!! Tyvärr hade byxorna en döskallekatt vid ena höften men den va så diskret att det inget gör. Jag köper inte döskallekläder till min dotter annars.

För er som letar velour hängselbyxorna och bor i sthlm så fanns det många kvar på butikerna i gallerian och sergelstorg. Fanns även en molnoverll kvar i stl 68.

hur ser molotunikan ut?

• mollan nu
    Buttelina skrev 2007-09-10 13:22:35 följande:
    här är mina inköp
    åh jag måste oxå hitta rosa velour och matcha gitarrtröjan med!
  • mollan nu
    ZandraDee skrev 2007-09-10 14:56:06 följande:
    Ingen som har lust att hjälpa mig med strl? Han är nämligen 62cm lång  så jag funderar på om jag ska ta 68 el 74?
    ta en 74, växer så fort så annars tror jag han inte kan ha den hela vintern och fram på våren.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)