• lewwe

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag har blivit helt såld på veloursnickisarna som ni har visat upp på alla möjliga söta modeller i bildtråden!! Min stora flicka är 3, skulle det funka på henne eller är de mycket jobbiga att ta av t.ex vid toabesök.

• lewwe

Hur långt upp i storlekarna går de(veloursnickisarna), jag har bara gått förbi de i butiken , hade inte tid att kolla då???

• lewwe

Jag vet faktiskt inte om det finns liknande till pojk

• lewwe

Ja jag tror också att den gick upp till 80 el. 86

• lewwe

Sjukt att folk betalar så mycket för de på Tradera. Köpte själv på mitt Lindex i Kristianstad i fredags, de hade alla varianter av bodysar kvar så det blev 3 för 2.

• lewwe

Månsi jag såg din fina bild i bildtråden, är det snickisar från Lindex din stora har??
    Hur gammal är hon? Min stora är 3 och jag skulle väldigt gärna hitta ett par fräsiga snickisar som sitter fint, inte sådär pösigt som många modeller gör.

Allis 040926 Vilma 070621
  • lewwe

Jag har ett stort problem. Gick m i Lindex club för typ 6 månader sen och när jag fick hem kortet så lyckades jag eller min SAMBO slänga det i pappersinsamlingen innan jag ens öppnat det. Jag har varit inne och anmält det som borttappat men inte fått något nytt jag har även mailat och frågat hur jag ska göra, inget svar. Känns som man är lite betydelselös för de eller något............

• lewwe

SaramedM tack det ska jag göra!!!!!!!!!

• lewwe

ÅÅHH vad jag längtar till lön & b-bidrag så man kan shoppa lite, så j-vla shoppingsugen!!!!!!!

• lewwe

Ja det är helt sjukt, och jag tänker bara på kläder till barnen inte en gång har jag tänkt att det hade varit kul med något till mig själv och det är ju ännu sjukare............Räcka ut tungan

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)