Inlägg från: Mamma och Mor |Visa alla inlägg
  • Mamma och Mor

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Idag var jag iväg till Lindex och inhandlade den rosa molnoverallen samt de bruna mockasinerna med moln på :)
    Verkar som om även den rosa varianten av molnoverallen har en strykande åtgång. Hade tur som fick tag i en storlek 80, för det började vara väldigt lite kvar av dem.

Allt passade i alla fall alldeles utmärkt på dottern och hade dessutom lite plats att växa i, så hon kan ha de ett tag i alla fall!

~Vår fina tjej - Miriam 061213~
  • Mamma och Mor

Nja, var inte så imponerad av stjärnoverallen om jag får säga vad jag tycker..... men det kan nog hänga ihop med att jag inte tycker om blått som färg på kläder
    Hade den funnits i andra färger som brunt, rött, grönt eller så - då hade det varit en annan femma :)
    Nä, vi behåller den fina rosa molnoverallen för den passar dottern så bra!

• Mamma och Mor
    Vos skrev 2007-12-01 07:50:59 följande:
    God morgonHittade hit nu.Älskar Lindexkläder och den nya stjärnoverallen måste jag haMen vet någon vilken storlek den finns i?Jag har en stor bebis.Storlek 80/86 och han är bara fyra månader!!!Så det finns knappt några fleeceoveraller alls i hans storlek.Köpte en i 74 och tänkte att den kommer räcka tills våren men pytsan!!!Jag bor utanför gbg, på Öckerö.Så i "min" Lindexbutik i torslanda finns massa kläderVar där i veckan och de hade hur många rosa moln overaller som helst, men jag vill inte köpa en sån till min son
    Fleeceoverallerna finns bara till storlek 80, så det är nog ingen större idé att du köper någon. Vår dotter är ca 74 cm lång och overallen i storlek 80 upplever jag som liten i storlek och därför snart lagom till vår dotter.
  • Mamma och Mor

Igår köpte jag ett bar Robeez (Bobuxliknande skor) till dottern. Hon har ju börjat ta sig runt, så skor som inte är halkiga börjar bli nödvändigt. Köpte dem privat av en som fått dubbel uppsättning i present, så det kostade inte över 300:-, vilket jag sett att de annars gör i butikerna.
    Testade de ugglemockasiner som Lindex hade och nog var de fina - men satt inte alls bra på dotterns fot.
    Vilka inneskor har ni till era små som börjat ta sig fram?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)