För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
lollypop. Ok, tack för infon... tänkte inte på det
lollypop. Ok, tack för infon... tänkte inte på det
åh jag är sååååååååååå lycklig
Jag har ÄNTLIGEN Fått tag i en sån brun heldress m typ hängslen över axlarna i plysch m ficka på magen i stlk 86. Ringde till kundtjänst, och TVÅ butiker i sverige hade en 86 kvar vardera, och jag lyckades få en av dem, så nu ska de skicka den till göteborg
Jag är sååååååååååå glad.
Så är det nåt plagg ni letar efter som ni bara MÅSTE ha, så kan ni ringa till kundtjänst och säga stlk ni är ute efter, så säger de vilka butiker som har den.
020-570580 till ktj.
DOCK kostar det 50 kr om man vill att de skickar den till "din" butik...
Men jag är sååååååååå glad just nu iaf
lerum? ok, där ser man... då måste de ha fått in den nu i så fall, eller så fungerade inte ktjs datasystem som de borde Skit samma, nu ska ja få den i af
herrej*vlar vad ni skriver
Här är man borta från nätet två timmar och så har det kommit tre nya sidor.. härligt
Tänkte fråga er som köpt djungelbodyn i 86.. hur är den i storleken?? Alltså är den snäv eller stor?? då min dotter nu har 80 så tänker jag ev köpa den till henne, men hon är ganska smal, så är den stor i stlk är det ingen ide.. inte för att det gör nåt att pyjamas är lite stort.. men vill ju inte ha FÖR stort .
på grund av denna tråden har jag sista veckan handlat för 650!!!!!!!! kr på lindex som jag absolut inte behövde egentligen.. och inte hade råd m heller egentligen för den delen.. haha. Men men, har insett att de har maaassa snygga kläder som ja aldrig ens kollat på förut.. så tack
Go natt
peak: Tjoho tjejen Fasen att du inte skrev lite tidigare.. nyss hemkommen från lindex nämligen. Hade ju kunnat handla åt dig då!! jaja, kanske ska iväg nåt mer i veckan, och kanske kan kolla då i så fall?? Hoppas ni mår bra, nu ska ja in i "vår" tråd o se om det finns nåt nytt
Har nyss kommit hem från lindex som sagt... köpte djungelpyjamasen till dottern.. den är ju så fulsnygg att man inte kan låta bli... men fasen va man sh oppar lindex sen man hittade denna tråd
LIvsfarligt ju!!!!
sessa. Jag har köpt den rosa molnoverallen och hoppas vi får en tjej Och får vi inte det så får man väl sälja den på tradera, får säkert igen pengarna nästan.. kanske i af!! Jag var bara tvungen... men vi får se vad som kommer ut... snart fem veckor kvar till bf bara
här igöteborg såg jag massa molnoveraller i rosa i dag, snigelbodysar oxå... så inte slut överallt i af. Och såklart djungelpyjamasen dottern fick... fasen va fin den var på
Hopaps hon sover gott iden
sessa.- De finns på Backaplan i göteborg, en hållplats m spårvagn från stan, eller fem min m bil. Du kan ju alltid ringa och lägga undan om det e nåt särskilt du vill ha
ja, barbapappa lär ju komma till tradera snart
Lägg dock INTE in några bilder från andra sidor i bildtråden... alltså man får inte klippa ut bilder från nån sida och klistra in, då blir moderatorerna arga då det tydligen är emot FL:s regler då man inte äger bilder. Så tänkte bara skriva det här då jag i dag fått en tillsägelse för inlägget på barbadressen i bildtråden ... så ni vet
milla m killar. Kolla vad det e för artikelnummer... sen ringer du lindex kundtjänst så kollar de upp var och om det finns åt dig.. jättepraktiskt Gjorde själv så när jag var helt desperat efter o finna en plyschdress åt lina. Lycka till
jag beställde från nätet och fick sms efter tre dagar att kläderna fanns i "min" butik.. så gick snällt dit och hämtade dem, jättesmidigt