Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Hmm Jag vill också ha den lila bodyn med ringar men den finns minsann inte här. Bara en likadan i andra färger som har ljusrosa muddar och det tyckte jag var lite för tjejjigt. Har köpt hängselplyschbrallorna i stl 86 och satte resår i fotändan och de sitter KANON på min 7månaders kille som knappt drar 74 på lindex annars De är ju långa, men tack vare resåren gör det ingenting. *glad* de är Såååå fina.

• Nifelheim
    annikandy skrev 2007-09-13 13:55:57 följande:
    Han har dessvärre bara 62/68 så dom blir nog liiite stora Annars får man köpa och spara. Funderade på dom rutiga me om han kanske kan ha dom efter dopet. Måste springa till Lindex och kika på dom idag.
    Jag har iofs en lite större son men inte 86 stor. Han har 68/74 på Lindex kläder, ngn body funkar i 80. Nåja till saken. Han har velourhängslebyxorna och de sitter KANON på honom. Jag satte bara i resår i fållen i benen så vart de jättebra. Han är SÅ stilig i dem.
  • Nifelheim

Är det ngn som har sett om den bruna velourdressen finns på ngt av Lindexarna i Eskilstuna? Den i stl 50-80 alltså inte hängselvelourerna

• Nifelheim

Hmm jag tycker den vita molnbodyn var fin, men synd att det var rosa kanter och muddar. Den brunoranga vart jag inte så förtjust , har blivit lite för mkt brunorange på sista tiden här hemma så jag har väl fått nog. Hade HELST önskat att det hade varit samma fina moln som på overallen, men man kan ju inte få allt inte. Regndroppar går bra det med.

• Nifelheim

OCh jag har använt hängslebyxor ända sen han var nyfödd och tyckt de varit kanon. Va olika man är. Men som ni säger är det jättesynd att de inte finns i större.

Jag tycker inte Lindex har sämst kvalite, de kläder vi har har hållit jättebra förutom att en del krymper rätt mkt. Kappahls kläder däremot tycker jag är urdålig kvalite på. Iaf bodys

• Nifelheim

Gaaaah vilken okunnig personal på vårt ena lindex. Var inne idag och då frågade jag om de skulle få hem molnbodyn i brunt. "vadå finns den i brunt" var hennes svar. När jag övertygat henne om att så var fallet så sa hon "ja men då kommer vi få den, vi brukar få allt som kommer"
    Då upplyste jag henne om att de aldrig fick hem bodyn med prickar på i lila och hon svarar " nej men den har inte gjorts i lila"
    Ååååååh *suck*

Nåja nu har jag gnällt klart och det är nog lika bra att de inte kommer hem för jag shoppade alldeles för mkt ändå. Snigeltröja, svarta mockasiner, stjärnbody och röda mysbyxor åt grabben vart det idag.

• Nifelheim

hmm är det ngn mer som har haft problem med att tvätta stjärnkläderna? Min body fick rosa stjärnor trots att jag tvättade enligt tvättrådet.

• Nifelheim
    josse82 skrev 2007-10-04 19:41:48 följande:
    De är vita
    Ååååh så de finns i vitt också nu *blir glad* Hoppas de kommer hit i vitt.

Vår nyinköpta bruna snigeltröja har ROSA sniglar nu. *fräs* Men Lindex skulle ersätta de kläder som blev förstörda, så det känns ju lite bättre. Ska from nu alltid tvätta nya kläder för sig själva.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)