Inlägg från: jessapessa |Visa alla inlägg
  • jessapessa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Hallå!
    härligt att jag hittade denna tråd
    Var inne o kollade på er fina shopping i bildtråden!
    Måste fråga: velourbyxorna (som snickarbyxor, eller hur jag ska förklara) finns dem kvar på lindex, och upp till vilken storlek??

• jessapessa
    lollypop skrev 2007-10-23 22:33:55 följande:
    Verkar finnas ett fåtal kvar, spridda över vårt avlånga land... Men mest i stora storlekar!Det du kan göra är att ringa runt till Lindex-butiker i din närhet. Har dom kvar kan dom nog skicka till din närmsta butik!
    Åh, ska sätta mej o ringa imorgon =) =)
  • jessapessa
    Miniigirl skrev 2007-10-23 22:44:52 följande:
    Jag ringde runt å letade förbrilt efter den bruna molnbodyn här runtomkring(nyköping, så altså eskilstuna, norrköping, västerås osv...) Dom hade ingenstand=( men jag fick tag på mina plyschhängselbyxor iafall=) så jag fick ju något för alla runtringningar=) Dom tog 50 kr för att skicka mellan butikerna! men jag hade ju tur som har min familj i västerås=) där byxorna fanns=) men ingen molnbody för mig=(
    Molnbodyn såg jag i Skärholmen, här i Stockholm, där hade dem några kvar... vilken storlek är du ute efter? kan ju kolla om det finns kvar, så kan jag köpa o skicka till dej?
    3 barns mor skrev 2007-10-23 22:38:46 följande:
    vart bor du ? Är ju alltid lättare och säga vart man sett om man vet vart alla bor.
    Jag bor i Stockholm =)
  • jessapessa
    Miniigirl skrev 2007-10-23 22:59:50 följande:
    Jasså! hm...å jag som ska till stockholm på torsdag=) får jag kanske försöka ta mig dit på något vis=) va bra=)jag skulel vilja ha i 74 eller något likannde! vet du om den finns i den storleken?=)
    Har faktiskt ingen aning..!
  • jessapessa
    Malin med Tim skrev 2007-10-25 16:11:07 följande:
    Handla för 300 och få 100kr rabatt gäller även i morgon, jag fick även 50kr för att jag var en (faktiskt den sista) av de 300 första kunderna.
    Var det bara i den butiken?

Har varit iväg till Lindex i farsta idag o shoppat =) Bilder finns i bildtråden, och i mitt bildgalleri =)

Ni som har velourdressen (eller velouroverallen som sambon kallar det...) hur använder ni den? Som innerplagg, eller som extra i overallen?
  • jessapessa
    terezita skrev 2007-10-25 16:54:33 följande:
    jag använder den som inneplagg!!är det nån som vet om man kan designa sitt danskebank kort oxå??
    Ja, det var ju det jag tänkte, klart han ska ha den som inneplagg =) =)
  • jessapessa

Åh, jag vill också ha molnoverallen... Men den verkar slut.
    Någon som vet om den finns i stockholm någonstans?
    jag ska till lindex i högdalen imorgon o titta =)

• jessapessa

Finns molnoverallen kvar på Lindex?

Jag var inne på Lindex i Högdalen och såg flera stycken molnbodys, den bruna!
    Om det är någon som letar, så är det dit ni ska åka =)

• jessapessa

Kul att den kommit in igen, den är ju så fin den bodyn =)

• jessapessa
    Waomi skrev 2007-11-01 12:14:50 följande:
    Den bruna molnoverallen är slut, kommer inte igen. Däremot ska den komma in i rosa nu under november..
    Aah, men rosa vill jag ju inte ha... =)
  • jessapessa
    znoozan skrev 2007-11-03 22:41:42 följande:
    kan man byta utan kvitto även om kläderna inte finns kvar i butiken? sonen  fick sk*tfula  (fix) kläder som jag vill byta men när jag var på lindex såg jag dem inte! lappen sitter kvar men priset är bortklippt!
    Ja, det borde väl inte vara några problem? Det tror inte jag i alla fall...
  • jessapessa

Blev lite shopping idag, fast jag hade lovat mej själv och sambon att inte shoppa mer nu på ett tag
    Bild finns i bildtråden =)

• jessapessa

Blev lite lindexshopping i dag med, en present till en liten ettåring, den där gröna tunikan med äpplen och grönrandiga tights till.
    Dottern fick en lila tröja med sniglar på, kommer upp bild så småningom, om jag hinner

• jessapessa

Den rosa molnoverallen var alldeles för rosa, eller hur?
    Jag ska Lindexshoppa idag, så jag kan hålla ögonen öppna om jag ser i någon butik, kan till o med smygfota o lägga upp i bildtråden =D

• jessapessa

Hallå!
    är det någon som vet om pepparkaksdräkten med söta mössan 8den med färgade prickar på) finns i någon butik??
    var slut på lindex i högdalen och i globen...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)