Inlägg från: tjong i medaljongen |Visa alla inlägg
  • tjong i medaljongen

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

snigelina skrev 2007-10-31 21:53:57 följande:
    Åh, jag har sett en så fin prinsessklänning i en blogg. Mer som en utklädningsklänning med trekvartsärmar och färgerna är cerise och guld. Nån som sett den i sin butik? Måste köpa som julklapp till mina småtjejer
    Säger också "ÅH" för den har jag också sett...fick du tag i någon? Har du bild på den? Minns du var du såg bilden? Jag stog nämligen och höll i just den klänningen för någon vecka sedan men av någon outgrundlig och idiotisk anledning hängde jag tillbaka den och nu är den slut och jag ångrar mig något grymt...
  • tjong i medaljongen
    snigelina skrev 2007-12-03 19:05:34 följande:
    Javisst, vi köpte två stycken nästan omgående. Har inte nån bild, men kanske kan fixa imorgon Den finns kvar i vår butik iaf..
    OK, tack för svaret! Hopp om livet då, skall kolla i några butiker i närliggande städer...annars hör jag av mig till dig då...
  • tjong i medaljongen
    miniGrynet skrev 2007-12-03 19:18:42 följande:
    Är nyfiken på hur klänningen ser ut.... Låter som en lite härlig nyårsklänning typ... Lite galen festklänning eller nåt.
    Helt underbart läcker var den, om jag minns rätt så hade den som något snörlivsaktigt framtill och utställda ärmar och hela kitet, lite 1800-tals-romantik kanske...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)