Inlägg från: Maj bebis 07 |Visa alla inlägg
  • Maj bebis 07

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=1145389&parentid=0&color=457078&NewView=true

åååå min absoluta favvotröja när lillan var plutt!!! Hoppas den kommer till baby oxå... Måste ju ha en till sommaren när vi ska åka båt .

• Maj bebis 07

snorky
    ok... jag hade en i stl 56 och den var bara så gullig. Om den inte kommer till baby nu får jag väl köpa en 86:a! Borde funka till sommaren och en sån gör ju inget om den är lite stor.

Andra "pippitröjor" jag hittat är fina men kostar massor.

• Maj bebis 07

miniGrynet
    ok tack för tipset, också bra pris! Men samma för mig, länge kvar till storleken.

• Maj bebis 07

Frogleg
    såg också dem i webshoppen. såg fina ut!
    kan man ju ha med tröja/body och byxa under nu och utan sen till sommaren, tycke de såg lite våriga ut.

• Maj bebis 07

Jaha då har man shoppat

Kom hem med lite nytt...
    Snigelbody lila
    Snigelbody brun
    Grå tunika
    Vit body t3b2
    luftballongbyxor 2-pack
    luftballongbody utan ärmar
    molnmockasiner

jag e nööööjd

• Maj bebis 07

kappahl-bodyn med får på var ju supersöt

• Maj bebis 07

Ja öppna ett PoP outlet i Göteborg oxå!!!
    Har varit ett par gånger i Barkarby och man fyndar inte alltid men ibland. Senast var jag jättenöjd med en vinteroverall i förra årets modell (spelar ju ingen roll) för bara 345:-.

Såg en fin tunika på Lindex flick baby idag i orange och rosa med hjärtan, ser den inte i webshopen än...

Såg också att luftballongmotivet nu fanns som hjälmmössa för de allra minsta . Supersöt.

• Maj bebis 07

solida
    ja eller åtminstone en "vanlig" mössa i större storlekar, typ toppeluva.

• Maj bebis 07

seSSa
    Ja det finns monsterstrumpbyxor!
    hmmm eller är det robotar...? Men de passar då till monsterbodysarna.

• Maj bebis 07

seSSa
    hm ja jag tror det är dem. Är inte säker på det bruna på häl och tå... men de hänger tillsammans med monsterbodysarna på "mitt" lindex.

• Maj bebis 07

lillronya
    mm håller med ang. brunt men tycker fortfarande det har varit en toppenfärg som passar till många andra färger....och har varit/är en fin färg nu på hösten/vintern.

Undrar vilken färg som e nästa fluga ? Har massa brunt till lillan men tänkte försöka minska ner men det gick ju inte när snigelbodyn kom in .

• Maj bebis 07

ja så länge allt "retro" är inne så kommer säkert brunt mer eller mindre hänga kvar

• Maj bebis 07

minigrynet
    jag har sett kjol+blus med hängslen som du menar, jättefint. Kanske får i julklapp .

• Maj bebis 07

Mollys favvisar just nu

Hängseljeans från babyavd. utsvängda med fickor fram och bak.
    Bruna plyschbyxorna t3b2
    Snigelbodysarna (vet inte vilken färg som kommer var bäst än... har ju inte de fina gröna me&I byxorna att matcha med )

• Maj bebis 07

Önskar mig en stjärnoverall i RÖTT!

• Maj bebis 07

Unika Emma
    Inte än verkar det som men jag hoppas...

• Maj bebis 07

Gtr
    Den var ju jättesöt! Men för min del hade de gärna fått skippa stjärnorna i applikationen och bara haft ett hjärta.

• Maj bebis 07

Ser att ni disskuterat H&M. Har inget här men besöker det nån gång varannan månad kanske. Gillar också Lindex bättre just nu men eftersom det blir H&M så sällan så är det roligt med lite omväxling. Visst kan man hitta nåt nångång men inte alltid. Har precis som miniGrynet köpt mycket brun/rosa till min tjej där. De grejerna har varit jättefina.

Såg förresten de nya stjärnbodysarna i butik nu... de är också sådär knäppt breda som de förra var! Varför inte samma modell som tex t3b2??

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)