• Snorky

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Line80 skrev 2007-09-15 20:51:19 följande:
    Så det måste ju vara en ny rosa som kommer, o det skulle ju vara med moln dessutom...vilken menar du? en till med moln, men vad?? blir ju nyfiken nu
    läs citatet jag klistrade in under.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Morty: Fixat
  • Snorky
    Morty skrev 2007-09-15 23:02:46 följande:
    Fast jag har hört att det inte är bra att ha det i skor för då 'fastnar' strumpan och foten kasar runt. Det var i någon skoaffär de sa så. Fast det kanske bara är en av dessa 'myter' man hör!!!???
    det stämmer, man ska inte ha strumpor eller strumpbyxor med halkpluttar i skor för dels så kyler själva halkpluttarna och sen eftersom de tar emot så kan tårna vika sig etc, så de flesta butiker avråder ifrån att ha halksockor i skorna.

Såhär står det på pop´s hemsida: Vi rekommenderar inte halkstrumpor i skor. Förutom att barnets tår lätt viker sig, så blir det dessutom kallt. Istället föreslår vi att du använder ullstrumpor vid kallt väder, eller bomullsstrumpor när det är varmare
  • Snorky
    linus skrev 2007-09-17 12:26:06 följande:
    Jag tycker molnoverallen är liten. Tajt i benen , min tjej är 11 månader snart och den sitter tajt i benen.Inte så snyggt och inte bekvämt så jag har inte bestämt än om jag ska behålla den.Hon har 80 annars i kläder och ytterkläder brukar ju vara stora i strl annars.Den är rätt lagom nu men det är ju inte direkt så att vi kan anv den nu här iaf.Så en 86 hade vart bättre till min tjej iaf om det hade funnits.
    om du ska lämna tillbaka den, säg till mig då så jag kan gå o byta min till stl 80!
    lollypop skrev 2007-09-17 15:10:07 följande:
    WHIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!! Fick precis en kupong från Lindex:25% rabatt på ett köpGISSA OM HÄR SKA SHOPPAS!!!???
    va? det har inte jag fått... jag funderade just på idag när jag var på stan när en sån skulle komma. Hade ingen lust att köpa nåt på Lindex om en sån skulle dyka upp!! Men då lär det väl komma en i veckan... o sen ska det shoppas!
  • Snorky
    Line80 skrev 2007-09-17 22:35:01 följande:
    dom är väldigt nyinkomna så dom har nog inte anlänt till alla butiker än..måste dock påpeka att resåren på brallorna är rätt stor.. så har man en riktig spinkis ska man tänka sej för.. på min smalis kasar dom ner.. men det gör ju dock att dom blir ännu snyggare.. finns även en dragsko som dock gärna vill knyta upp sej... hmm svårt att förklara men för å vara mukisar så hade de inte en elastisk resår om man säger så utan mera stum..
    väldigt nyinkomna håller jag inte riktigt med om... de har funnits några veckor här. Fast det beror ju på vad man jämför med!
  • Snorky
    Line80 skrev 2007-09-17 22:35:01 följande:
    dom är väldigt nyinkomna så dom har nog inte anlänt till alla butiker än..måste dock påpeka att resåren på brallorna är rätt stor.. så har man en riktig spinkis ska man tänka sej för.. på min smalis kasar dom ner.. men det gör ju dock att dom blir ännu snyggare.. finns även en dragsko som dock gärna vill knyta upp sej... hmm svårt att förklara men för å vara mukisar så hade de inte en elastisk resår om man säger så utan mera stum..
    väldigt nyinkomna håller jag inte riktigt med om... de har funnits några veckor här. Fast det beror ju på vad man jämför med!
  • Snorky
    annaknin skrev 2007-09-17 23:33:45 följande:
    Snorky, de där stuprörsjeansen du köpte på HM: Verkar de vara bekväma? Jag och sambon fingrade på dem idag, men han trodde att de skulle sitta tajt och vara obekväma?
    de sitter absolut inte tajt, inte så tajt som jag trodde... och de är ju jättesmidiga eftersom det är stretch, det var därför jag köpte de. För jag klarar inte av stela hårda jeans till bebisar! Där går min gräns! Jag kan sätta in en bild i bildtråden då han har de på sig!
  • Snorky
    bengke skrev 2007-09-17 23:44:09 följande:
    det är den känslan jag alltid får av jeans, de kan ju bara inte vara lika bekväma som mjukisar. därför undrar jag om någon vet om någon affär i Gbg-trakten fått in de bruna velour-byxorna på ta tre betala för två. Och om någon i Gbg har sett den rosa gitarr-tröjan uppackad?
    de är absolut inte som jeans, de är stretchiga o tunnar, o det var som sagt därför jag köpte de eftersom jag inte tycker att byxor i vanligt jeanstyg är ett praktiskt plagg för bebisar.
  • Snorky

Dagens kupongskörd... Lindex o Libero!

Alltid lika spännande i mitten på månaden när alla kuponger har en förmåga att hagla in!

• Snorky
    Amathea skrev 2007-09-18 10:53:31 följande:
    Nån som har nåt tips på va barnen kan ha på fötterna på dagis?Dom börjar den 1:e oktober.Är till storleken som små ettåringar, trots att dom är 17månader.Drar väl ungefär 74-80. STorlek 20 i skor ungefär.
    halkstrumpor, mockasiner, sandaler, bobux o vanliga strumpor används på min sons dagis...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)