Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Hoppar in i diskussionen.
    Jag har en flicka. Väntar nu nummer två, Bf om 14 dagar!
    Känner inte att jag MÅSTE ha en pojke. Fast det skulle vara jättekul att få en av varje, men inte att jag skulle sörja på något sätt.... Missförstå mig rätt!!
    Men de flesta jag vet som har pojkar "önskar" sig en flicka?!
    Surrade med min mor om det, hon tror att det är för att man ofta vill ha av sigg egegt kön.... Men jag vet inte?!

Jag blir glad bara min bebis vill komma UT!!!

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LillaÄrtan

Jag har hängselplyschisarna till min tjej. Hon är en kortis men tog ändå 92, dem var något långa så jag satte gummiband så det vart en mudd (som många andra..) men då vart dme förkorta

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LillaÄrtan
    Mollie skrev 2007-10-10 23:41:37 följande:
    Måste han ta den från galleriet? Det gjorde jag inte sist... För de bilder jag lagt upp har jag inte haft i mitt gelleri...
    Man måste ha bilderna i gallerit på fl för att kunna lägga upp dem
  • LillaÄrtan

Någon som har tips på nån mysig filt till bebis?
    Tyckte inte Lindex filtar var sådär supermysiga... Fundersam

• LillaÄrtan
    snigelina skrev 2007-10-11 13:27:10 följande:
    IdaTs verkar jättemysiga! Ganska dyr förstås.. Finns på www.1klass.se
    Ja i den priskallsen tänkte jag mig. 250-300:- men inte för nån tråkig bummulsfilt kanske..... Nej, den var ju dötrist, vill ha en gosig och mjuk!
  • LillaÄrtan
    jollydolly skrev 2007-10-11 13:32:41 följande:
    Whiiieee har varit och handlat på Lindex... ett lyckorus varje gång. Börjar fundera på om jag kommer hinna navända alla kläder jag har köpt Har hitills bara köpt i 50-62...minst i 50.De hade lite rea som jag fyndade på och så slog jag till och köpte en overall som jag gått och kikat på ett bra tag nu. Den vändbara med ugglor på ena sidan och den andra sidan i brunt lurv... så söt med ugglorna utåt! Blev en strl 50. Ska ha i slutet av jan, visst borde den räcka ett bra tag in på vintern. Här där jag bor slutar den ju relativt tidigt..Ska tillägga att I LOVE ugglor och deras uggle-serie.... har typ allt. Idag blev det även den randiga sovpåsen... så söt. Blev även "dregellapparna" Mer kommer säkerligen att inhandlas
    Jag köpte en sån overall till min bebis, men bytte till molnoverallen ist.
    Int eär den väl vändbar???
  • LillaÄrtan

Men den filten på Lindex finns ju bara i blått eller rosa, så då får det vara.... Fanns en vit också, men den var bara i bomull och det vill jag som sagt inte ha....

• LillaÄrtan
    Lokatt skrev 2007-10-11 14:13:12 följande:
    Det är den vita som vi har, den är i mjukare bomull. Men tycker oxå det är synd att den andra bara finns i blå el. rosa.Mitt andra tips hade varit me&i men den är oxå bara bomull. Tror de flesta är det faktiskt, men de mjukare har ju lixom två lager som båda är tunnare och på så vis mjukare.
    Hade en lurvig med laban på åt dottern, jättemysig!
    Me&I har inga filtar i denna kollektion väl??
  • LillaÄrtan

Jag köpte en jättefin & mysig mössa från KikKid åt bebin i magen.... och hjälmmössa från Lindex såklart Och ugglekläder

• LillaÄrtan
    Lokatt skrev 2007-10-11 14:22:36 följande:
    Ja, det tänkte jag inte på. Finns ju den serien med laban! Finns ju många fler som är samma fast annat motiv bara. Mumin, pippi, mm. De är ju lite större så kanske därför jag inte tänkte på de. Vi har mumin och Laban. Tyvärr tycker jag de är lite känsliga vid tvätt, vilket inte funkar så bra med en bebis som kräks. De blir inte lika fina i ytan, utan lite mera noppiga. Trots skontvätt.Nej, me&i har nog ingen denna kollektion, än (kanske kommer som nyhet?) Men det brukar finnas helt nya, fortfarande inplastade på tradera. Haha, vi har den med kaniner. Ser nu att jag låter som ett filt-freak så många som det ser ut som vi har!
    Den vi har är inte alls så stor.... Hade den på BB till dottern. Så mysig & go!
    Men jag är inte nå vidare förtjust i just Laban, Pippi osv... Känns så trist!!
    Våran filt har hållt sig jättefin, trots måååååånga tvättar då dottern hade sånna hemska kaskadkräkningar.. Men självklart är den inte som den var i affären! Men så är det ju tyvärr me de flesta filtar..

Jag är filtgalen. Har massvis... Men jag vill gärna att mina barn skall ha varits egen vid födseln. Som bara är deras och ingen annans.. Och då är det noga att välja ut en fin & mysig! Har kikat på Busungar & Zoo-filtarna.. Men dem känns inte heller sådär jättekul.
    Sedan har Klippans yllefabrik såå många fina, men dem är ju just i Ull, alltså inget att ligg ao gosa i i bara blöja på BB direkt

Var på Me&I-party nyss... Dem hade då inga filtar och skulle ej heller få. Sade då min säljare. Och enligt deras hemsida finns inga heller.... Så inte vet jag..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)