Lokatt skrev 2007-10-11 14:22:36 följande:
Ja, det tänkte jag inte på. Finns ju den serien med laban! Finns ju många fler som är samma fast annat motiv bara. Mumin, pippi, mm. De är ju lite större så kanske därför jag inte tänkte på de. Vi har mumin och Laban. Tyvärr tycker jag de är lite känsliga vid tvätt, vilket inte funkar så bra med en bebis som kräks. De blir inte lika fina i ytan, utan lite mera noppiga. Trots skontvätt.Nej, me&i har nog ingen denna kollektion, än (kanske kommer som nyhet?) Men det brukar finnas helt nya, fortfarande inplastade på tradera. Haha, vi har den med kaniner. Ser nu att jag låter som ett filt-freak så många som det ser ut som vi har!
Den vi har är inte alls så stor.... Hade den på BB till dottern. Så mysig & go!
Men jag är inte nå vidare förtjust i just Laban, Pippi osv... Känns så trist!!
Våran filt har hållt sig jättefin, trots måååååånga tvättar då dottern hade sånna hemska kaskadkräkningar.. Men självklart är den inte som den var i affären! Men så är det ju tyvärr me de flesta filtar..
Jag är filtgalen. Har massvis... Men jag vill gärna att mina barn skall ha varits egen vid födseln. Som bara är deras och ingen annans.. Och då är det noga att välja ut en fin & mysig! Har kikat på Busungar & Zoo-filtarna.. Men dem känns inte heller sådär jättekul.
Sedan har Klippans yllefabrik såå många fina, men dem är ju just i Ull, alltså inget att ligg ao gosa i i bara blöja på BB direkt
Var på Me&I-party nyss... Dem hade då inga filtar och skulle ej heller få. Sade då min säljare. Och enligt deras hemsida finns inga heller.... Så inte vet jag..