Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

och även molnbodies

• snigelina
    Maj bebis 07 skrev 2007-10-04 18:41:30 följande:
    Yes nu har äntligen Lindex i Kungälv packat upp lite nya grejer . Köpte t3b2 vit/rosa molnbody, randig body vit/rosa/grå och rosa matchande plyschbyxor. Och självklart den underbara bruna velouroverallen! (Vad är det för skillnad egentligen på velour och plysch..?) Den bruna molnbodyn fanns bara kvar 2 st i stl 56. Var SÅ nära att köpa lite fint från "stora" avdelningen och vänta tills hon kan ha stl 86 men jag höll mig... Det kommer väl finnas fina grejer där den dagen hon kan ha de grejerna. Men lockande är det. Kanske om man hittar nåt på rea sen .
    Kul med shopping!

Plysch och velour är samma sak.
  • snigelina
    Snorky skrev 2007-10-04 19:02:25 följande:
    oj! Det var snabba puckar! *imponerande* Jag måste nog på snigeljakt imorrn... även om jag inte borde shoppa nåt alls på ett bra tag... men de är ju bara för fiiiiina!
    Javisst var de snabba! Det trodde jag inte, det brukar ju dröja lång tid! Finns dessutom en tunika på flick 86-122 som jag såg för första gången idag också.. de tar sig!
  • snigelina
    Elaizans mamma skrev 2007-10-04 21:30:49 följande:
    Hittar inte snigeltröjorna i webshopen..Vart vart????
    Flick 86-92
  • snigelina
    snigelina skrev 2007-10-04 21:31:44 följande:
    Flick 86-92
    Flick 86-122 (nu är jag trött..)
  • snigelina

Åh, jag älskar den bruna snigel-tröjan, den är nog min favorittröja just nu!  Måste köpa en i storleken större också till min lilltjej. Och ett par orange velourbyxor att ha till

• snigelina
    Line80 skrev 2007-10-07 09:21:31 följande:
    Tunika 86-122 99:-Tröja 86-122 99:-Strumpbyxor från strl. 86/92 69,50:-
    Åh, den lila tröjan kanske man kan ha till förstås! Den var på rea här också, men det har väl blivit utplockat nu gissar jag..
  • snigelina
    Snowwoman skrev 2007-10-07 17:29:19 följande:
    Varför kallas det för velour plagg? Är det för det är mysiga och mjuka eller?
    Det är ett material.
  • snigelina
    Inana skrev 2007-10-07 19:57:42 följande:
    Har veloursnickisarna varit uppe på Lindex-shop online än? Har tittat in då och då men inte hittat dem. Är det så att de fanns där förr men tagit slut? Hittar inte snickisarna i nån Lindexbutik alls här i Malmö...
    Nej, det har de inte. Vilken storlek är du ute efter?
  • snigelina
    Lupiner skrev 2007-10-08 08:50:26 följande:
    Hur är snigeltröjorna i storleken? En del på flickavd, ex uggletröjan med rosa kantband, är ju så små i storleken.
    De är ungefär lika stora.

Det knepiga är att jag, som har en flicka, inte tycker de är små i storleken
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)