• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

seSSa skrev 2007-10-13 21:33:58 följande:
    ingen som har sett den där cirkel-retro-tröjan för 99 kr i strl 86???? (tänker på den bruna varianten, ej den rosa)
    finns brun me?
  • Line80
    snigelina skrev 2007-10-14 22:13:19 följande:
    Här är den rosa varianten, Lejåns bild:
    aha men den bruna var ny för mej, den rosa har jag sett förr men reflekterade inte över att det va samma.
  • Line80
    Paulai skrev 2007-10-16 15:34:16 följande:
    Hej alla! Brukar kika runt här. Ville bara säga att den nya tunikan/klänningen i retrostil med ränder är ju bara såå fin!! Kolla gärna i mitt galleri.
    Tog mej friheten att lägga in den söta bilden på din dotter i den i bildtråden. Hoppas det va ok
  • Line80
    Aannaa skrev 2007-10-16 20:00:50 följande:
    Jag har fått kuponger
    jag med å inte nog med det en inbjudan på klubbkväll till PoP å så 3 paket från olika ställen. Så det va bara rolig post idag
  • Line80

jag tycker det är jätte bra att både min mamma och mormor får lindex rabatt kuponger på barnkläder för jag brukar alltid få dom

• Line80
    philmKarin skrev 2007-10-17 13:48:06 följande:
    Idag hade de halva reapriset på min Kappahl så jag köpte en velourjacka för 35 spänn och sen hittade jag en av de röd/rosa randiga velourjackorna med stjärna på som saknade byxorna som ska höra till. Butiksbiträdet sa att jag skulle få jackan för 69kr (ist för 149 för jacka + byxor) så jag slog till. När jg kommer till kassan så slår kassörskan in tröjan som reaplagg = halva priset vilket betyder att jag fick 2 velourjackor för 69 spänn .Är det inte dags för rabattkuponger från Kappahl också... har spanat in några andra saker där också .
    jag tycker man får kuponger därifrån hela tiden! men jag brukar aldrig handla där..
    men du kanske fortf handlar på baby avd för dom kan jag hålla med om har finare saker
  • Line80
    philmKarin skrev 2007-10-17 15:50:11 följande:
    Nej jag brukar inet tycka om deras sortiment heller, inte ens baby... Men jag vill köpa lillans favoritbyxor i större storlek och dessutom har jag hittat snygga långkisar/pyjamasbyxor i 2-pack.
    finns det på baby eller för större barn tro? hur ser snygga lånkisarn ut?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)