För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Idag såg jag jättefina rosa gitarrstrumpor på lindex. De kanske har funnits länge, men jag har inte sett dem innan iallafall. . Ska köpas till sonen!
Idag såg jag jättefina rosa gitarrstrumpor på lindex. De kanske har funnits länge, men jag har inte sett dem innan iallafall. . Ska köpas till sonen!
Men visst är den fin? Såg den idag, men bara i yttepyttesmå storlekar.
annie dark skrev 2007-11-13 20:35:19 följande:
Heja TS!
Jag använder taktiken "tiga ihjäl din motståndare" när det gäller babblet i bildtråden. Tror det är mest effektivt.
Majalaja> Din son har verkligen hajat det här med acessoarer... Han är så otroligt fin i sina halsband!
Här är länk till den rosa overallen... :
www.tradera.com/auction/auction.aspx
Det är ju JÄTTEKONSTIGT!! Att ingen här inne i tråden har sett den än...
Nej jag gillar den inte heller. Men sen är inte jag så förtjust i rosa heller, särskilt inte sån där pastellrosa. Ok på nån liten detalj, men en hel overall... bläu...
Ja man kan ju alltid köpa och sälja på tradera men ajg tror inte den där kommer gå lika bra som den bruna.
Snorky> Vad är det för giraffbody du har hittat...???
När jag var på lindex idag hade de ett par veloursnickisar på reasnurran i stl 104. Kan man ha såna när man är så stor, eller blir det konstigt vid toabesök etc.? Jag har liksom ingen pejl på när de har vilken storlek, min son har änså länge bara stl 86. De kostade bara 39 kr så jag kanske skulle köpa dem och lägga ut på tradera om inte annat.
Sen hade de äntligen fått in molnmockisarna och jag var på vippen att köpa men hade ingen aning om vilken storlek jag skulle ha, så jag får helt enkelt gå dit med sonen imorgon och prova. Han behöver mockasiner NU (helst igår).
Jag skulle verkligen välkomna fler färger på velourbyxor!! Vi skriver ett upprop med namnunderskrifter till lindex styrelse!