Inlägg från: philmKarin |Visa alla inlägg
  • philmKarin

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Line80 skrev 2007-09-06 16:43:50 följande:
    jasså haha.. kunde jag ju listat ut.. jag har 30% rabatt på valfritt barnplagg
    Var har du fått det ifrån???? Irriterande att jag aldrig får sånt som köper så mycket på Lindex!
    nannis84 skrev 2007-09-06 17:15:53 följande:
    måste fråga ännu en sak alla ni som köper fleece overaller till era barn som är dryga året nu i vinter.. räcker det med en sån???? behöver dom inte nåt tjockare??
    Om de inte går och kommer sitta mycket i vagnen så tycker jag det räcker med fleeceoverall och åkpåse men min plutta kommer ju springa omkring så hon har även overall från Po.p (2 st ). Kan rekomendera HM:s rosa overaller... superfina tycker jag!
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • philmKarin
    nannis84 skrev 2007-09-06 17:34:59 följande:
    har beställt en sån Min Moa är ju snart 8månader nu så jag har ingen aning hur mycket och om hon går till vintern...
    Det brukar ju vara kallast i januari/Februari och då går hon nog nästan garanterat . Men att hitta vinterskor i stl 19 är svårare... nån som har nåt tips (helst inte kavat, viking eller ecco)?
  • philmKarin
    Ellien skrev 2007-09-06 17:57:10 följande:
    Lägger genast till som favorit...Fick precis ett mail att man fick 10% rabatt om man testar Lindex shop online. Inte så mycket pengar iofs, men om man nu ändå har tänkt köpa nåt - och det har man ju garanterat tänkt
    Ska man ha nån kod  eller?
    rullgardina75 skrev 2007-09-06 18:18:07 följande:
    hm:s overaller fick dåligt betyg i viföräldrar test. =(
    Hm... dem fick ju typ bst i test förra året ?!? stl 86 och uppåt - inte den jag klippte in tidigare.
  • philmKarin
    Mollymajs skrev 2007-09-06 18:42:34 följande:
    I stl 19 vet jag int eme jag själv ska köpa ett par i 22 från Dinsko jätte fina liknar kavat men kostar bara 280. Tänk på att om din tjej har 19 nu ta en stl större till vintern. Min Ella har 21 i vanliga skor så då tar vi 22 i vinterskor. De har många fina skor på Din sko tycker ja.
    Ja, jag hade ju tittat ut ett par på din sko (bruna stövlar) men de finns som sagt bara i 21 och uppåt och hon är dessutom inte ens stl 19 än (lill-fisen). Sen sa expediten att det inte var vinterskor heller utan höstskor ?!? När kommer vinterskorna då?
  • philmKarin
    Mollymajs skrev 2007-09-06 18:56:42 följande:
    Idag när ja var i oskarshamn hade alla vinterskor kommit och det verkade redan urplockat i storlekarna sen vet ja inte om de får in nytt när de säljer eller hur det är.
    De här två var de jag hade spanat in men bägge var tydligen höstskor . Annars fanns det ju bara rådis och de ser ut som kavat  - inte min kopp té!

Sorry att jag OT:ar in stora bilder men jag kan inte ta copy shortcut?!?
  • philmKarin
    Cajsan skrev 2007-09-06 20:23:41 följande:
    JAAA!! Jag fick tag i en molnoverall idag. Men något som är jättekonstigt är att det inte finns någon tvättrådslapp i! Har ni andra det? Var sitter den och vad säger tvättrådet?
    Jag har heller ingen lapp (eller så har jag inte hittat den än)
  • philmKarin
    Line80 skrev 2007-09-06 21:58:06 följande:
    såg dom fina gitarr bodysarna idag.. fanns upp till 92 men jag vill inte ha body på min son som inte använder blöja längre.. tror ni man kan köpa en body å sy om den till tröja?
    Jag tänkte precis idag att jag skulle göra det med en av Tyras gamla bodysar, borde gå speciellt om det är så stor storlek som 92! Tänk på att använda lite större stygn bara så att fållen blir lite elastisk.

Skumt... Jag fick 15% rabatt när jag skaffade mitt club-kort utan kredit (länge sedan). I början fick jag också post + fashion reports i mailen men den sista kom i maj såg jag nu . Dessutom tror jag inte man får bonuspoängen om man inte handlar med kreditkortet - dålig stil!
  • philmKarin
    Tildamamman skrev 2007-09-06 23:02:28 följande:
    Kunde varit jag som skrivit ditt inlägg!! Dessutom ligger det MASSOR med plagg på webben och flick, bara ett fåtal på pojk... Suck! Är det så svårt att komma på varierade plagg till pojk? (läs: kopiera )Men de är kanske mer inriktade på flickor eftersom de följs ända upp i vuxna storlekar?? *funderar*
    Fast det är ju tvärtom! Alla fina kläder finns ju på killavdelningen... ufo:na, stjärn-pyjamasarna, little star byxorna, gitarrtrycken, robottrycken, molo-overallen, bil-tröjorna...
    Fast det är ju på baby - på 86 och uppåt kanske det är tjejernas värld?
  • philmKarin
    Pasadena skrev 2007-09-07 08:47:07 följande:
    Men det är väl bara att handla på flick om man hittar kläder man gillar och på pojk om man hittar nåt där? Jag kollar aldrig om det är kill eller tjej-avdelningen jag är på, jag köper det jag gillar när jag går runt och tittar!
    Jag handlar nästan bara på pojkavdelningen De enda fina sakerna jag fyndat på flick är : Tax-tröjan, döskalle-nalletröjan och nu ugglekläderna.
    Men jag hatar BLÅTT så jag önskade att de kunde ta trycken på killavdelningen och trycka i lite mer unisex-färger liksom.
  • philmKarin
    jojoa75 skrev 2007-09-07 09:52:04 följande:
    tror att detta är en glad säljare... H*n har fått bud på utropspriset som är mer än i affär........ INTE MIN AUKTION!!!!!www.tradera.com/auction/auction.aspx...
    Fast den måste ju gå upp lite till för att säljaren ska bli glad. Tradera tar ju ut en procentuell avgift för auktionen också...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)