-
vilka strl fanns de rosa byxorna i plysch o jackan till i? Hittade inte dom nånstans på Väla.. Men de kanske inte fått in allt än..Line80 skrev 2007-09-06 19:55:23 följande:jag såg oxå dom rosa med mudd.. fanns även en jätte fin plysch jacka till. den ska jag nog oxå köpa.. byxorna skippar jag då vi har dom rosa ur tag 3 sortimentet.
-
då hade de nog inte fått in dom på Väla, eller så kanske jag bara hade fokus på overallen som hängde på vagnen så jag fick tunnelseende eller nåt..snigelina skrev 2007-09-06 20:03:07 följande:86-122, på mellanflick alltså :)
-
tror bara det fanns bruna
kostar 129 kr
från strl 86 - 116 tror jag
-
tror att detta är en glad säljare...
H*n har fått bud på utropspriset som är mer än i affär........ INTE MIN AUKTION!!!!!
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=47594905
-
Det stämmer INTE! Har i min ägo en strl 80............kiron skrev 2007-09-07 10:12:20 följande:Efter ringt till 3 butiker fann jag äntligen "molnoverallen"! Dock sa hon att 74 var den största strl som fanns, att den inte gjordes i strl 80!!!Ska nu dit o shoppa ev!
-
va konstigt... Har alla affärerna inte fått in i alla strl kanske då?? Eller så hade hon kanske inte all info liksom..kiron skrev 2007-09-07 10:21:57 följande:Sa oxå att jag visste folk som köpt i 80 men hon sa att de bara hade 56-74!Att de inte haft 80 heller, ska åka nu för att kolla in den!
-
lollypop
så bedårande hon är!!!! aaawee!
-
nej nej du dödade inte tråden....
de som inte fick fatt i nån molnoverall eller hängsleplyschbrallor igår är väl o rycker i såna idag..........
Jo, igår hittade jag världens sötaste lilla bruna kappa till min sessa, min mamma ville så gärna ge henne en kappa, hon var på väg att köpa en på Zara (där kostar de långt över 1000 kr). Gissa om hon blev glad när jag sa att jag hittat en precis lika fin för 399 kr.....
-
Bilder finns nu i mitt bildgalleri, under shopping... Kappor både till mig o sessan blev det igår...
Har inte tid att klistra in o fixa, så ni får gå in o kolla där!
-
Tackar...lollypop skrev 2007-09-07 12:27:34 följande:Oj vad mor och dotter kommer vara fina i höst Sååå snygga kappor!!!