-
har man tur kanske dem finns kvar men det har varit stooort tryck efter dom..pärlan07 skrev 2007-09-07 21:52:08 följande:199 kronor, en sån måste jag haa....lindex va det va. Har ni köpt nu i dagarna så ni tro de finns kvar
-
todiloooo...
va på ett av två lindex här i stan idag (halmstad) å de fanns flera molnoveraller kvar (säkert 6-7 st) så här har det inte varit en superåtgång! dock hittade jag inte den grå... grrrrrrrrrrrrrrr... jag vill ju nog byta mitt moln mot en grå! så jag får ta andra lindex på måndag å kika...
plyshbyssorna har det dock varit åtgång på slut överallt... -
tjosan..
va på lindex idag å fick shoppat lite fint.. =) lite söta tunikor te nova, hon älskar ju å ha klänning!
sen så va jag tvungen å prova velour hängselbyxorna på henne (hon blev nyss tre år å e lång å smal) jag höll på å garva ihjäl sig, hon såg inte klok ut! som en förvuxen bebis å näeee fyyyyyyyyyyyyyyy jag gillade inte dem alls! jag gillar absolut modellen men kanske bara på barn upp te 86 eller nåt =) å sen tyckte jag liksom någon annan att den bruna färgen va inte alls fin..
dock köpte jag ett par orangea manchesterhängselbyssor mä hjärta på på HM:s rea för 49:- (vet dom fanns för ett år sen eller ännu mer..) å te min orangehåriga dotter blev dem ascoola! men veloren NEJ TACK =) -
jaaa jag la undan en idag men måste fundera nån dag... den såg såååå fin ut på bilden men jag tyckte inte den va lika snygg i verkligheten.. åsså tyckte jag luddet liksom va så hårt... hrmmmmm.. så vi får la se va det blir!IssaPissa skrev 2007-09-11 11:38:52 följande:NovasMam: Har du fått tag i den grå overallen med L på bröstet?
-
kornelia skrev 2007-09-11 13:02:41 följande:Hej!Ser att ni har oliak åsikter om velourhängslebyxan & kaninerna. Jag köpte kanintightsen till min dotter & de är så söta...Kaniner på de små benen när hon springer omkring, kan det vara gosigare! Men ändå tufft!Velourhängslebyxabn är JÄTTEFINA då man har en fin matchande tröja under. Jag köpte rosa/brun/vit randig att ha under, superfint. Ser inte alls bebislikt ut, men väldigt "dagismysigt" *älskar Lindex*
åhhhhhhhhhh e de nån som har bilder på sitt/sina "stora" barn i velourhängselbyxor!
jag vill se om jag kanske kan tycka det e fint =)..
klart man kan ändra sig men näeeee min 3-åring såg bara löjlig ut, hihi..
-
Paulai skrev 2007-09-12 09:23:46 följande:jag bor i Falkenberg och har kollat både här och i Varberg.
jag bor i halmstad å här finns velourhängselbyssorna!
iaf på lindex inne i stan..
-
ohhhhhhhhhhhh jag fick shoppat idag =) kunde inte låta bli =)
te noel blev de dem rutiga hänselbyxorna på pojk baby avdelningen, såååååååååå söta! =)
å te nova blev det jeanshängselbyssorna på flíck! supercoola tycker jag =)
jag spanade återigen in velourhängselbyssorna som det fanns några kvar av men näeeeeeeeeeeeeeee tack! jag tycker den bruna färgen e för HEMSK å den ljusbeige mä...
tur smaken e olika ibland =) -
-
Swenglish skrev 2007-09-14 20:13:38 följande:PhilmKarin: har du sett denna: www.tradera.com/Fin_2_delad_tack_dress_i_stl_...
jättefin jacka å byxa.. =)
e det från lindex?!
har jag missat isf..
jag diggar mä dom där jeansen mä mudd.. VILL HA! hoppas dem kommer in i butik nära mig SNART!! =)
-
ohh jaaaaaaaaaa va e de här för rea vissa lindex verkar ha?! hrmmmm...
för er som letar enfärgade bodysar så måste jag rekomendera lindex basbodysar (finns väl bara vita iofs å bara i 2 pack) men de e kanoooon tycker jag!
noel har alltid en sån te sina "gubb-hängselbyysor"..
å de håller trots massor av tvättar.. å e inte såååå breda som många andra e.. utan snarare långa å smala.. sitter som en smäck på min pojk! va tvungen å köpa två te nu mä 25%kupongen..
obs jag tycker nog de e lite små i strl, min pojk har 80 på sina nu å dem e lagom, inte spec stora.. han har mycket annat i 80 nu men de e rätt stor! -
åhhh såg hella kitty plyshdressen från HM i bildtråden! sååå söt!
de finns inge liknande te pojk va? *suck*.. -
la ut en bild på min 3-åring i plysh hängselbyssorna..
jag tycker hon ser ut som en förväxt bebis i dem å hon tjöt själv "jag vill inte ha sånna byssor som noel" (lillebror har me and i byssorna mä hjärtat).. därför hon e såååååå söt på fotot, haha! "det är bäbisbyssor" säger hon själv, utan å ha hört mamma uttala sig =)
så dom åker till tradera =)
förhoppningsvis kan man få tebaka de 79:- vi köpte dem för på rean!