• Selmas

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Stella07 skrev 2007-09-07 23:11:04 följande:
    får jag fråga hur lång din son är han hade 104 eller hur?
    Han är 98 cm lång så de passar kanonbäst med skor på för de är lite långa i benen ännu men annars rymlig & bra fast det är tjejmodell! Han väger 15 kg.
  • Selmas
    Aprilia skrev 2007-09-08 08:25:53 följande:
    Just ja, jag köpte här om dagen ett par jättefina gubbrutiga rosa/bruna fodrade byxor med mudd i midjan och i bensluten i strl 74.......såååå fina var de bara!!! 129kr
    Sådana hade de i vintras oxå & min tös då 20 månader fick de i stl 74 i julklapp! de sitter perfekt på henne nu så jag slapp köpa nya! Kul med lång användningstid iofs men nu är hon snart 19 månader ju... Lång & smal fis jag har eller så var de enorma i stl då?!
  • Selmas
    Line80 skrev 2007-09-07 22:44:46 följande:
    åhhh helt underbar bild!!jag älskar hängselbyxor och velour är min favoit.. men nu när sonen precis blivit blöjfri är det inte aktuellt med hängselbyxor längre.. buhuhuu vad trist det är!!
    Varför inte hängslebyxa när han är blöjfri? Du tror väl inte att min 3-årige son på bilder har blöja!?
  • Selmas

Ja visst är de snygga!!! Mina barn alltså!!! sedan att de har fina retro-kläder på sig gör ju liksom bilden ännu finare!

• Selmas

Jag tror jag har påbild i min shopping men då har jag ju samma mönster fast somklänning!!!

Alexa skrev 2007-09-08 20:52:21 följande:
    Vad är det för kanintajts ni pratar om nu då??? Har någon bild???
  • Selmas
    ellinorsmama skrev 2007-09-11 18:26:06 följande:
    Har köpt två par velour hängselbyxor, jättefina.Ett par att använda nu och en storlek större att växa i under vintern.Paret som används nu var dock några centimeter för långa, så det löste jag med att sätta i resår i benslutet, så nu sitter de perfekt. Och sen när lillan växer lite till då tar jag ut resåren.
    Jag har oxå köpt ett par att växa i så jag funderar med på att sätta i resår för de va lite långa i benen nu men jösses så härliga för barnen att ha nu när hösten kommer
    Undrens tid är inte förbi!
  • Selmas

Jag har oxåköpt den där orange tunikan med hjärtan på idag bara sååå snygg för mig somälskar retro 70-talet!!!

• Selmas

Sorry om snacket men var ju tvungen att erkänna mig skyldig till felsägandet av pris samt beundra plagg & undra om priser!
    Lovar att det inte ska upprepas

lollypop skrev 2007-10-28 22:43:39 följande:
    Massa nya fina bilder (och snack!) i bildtråden!Vilka underbara barn!!! Och fiiina kläder har dom allesammans också...
  • Selmas

Vad är det för rea alla pratar om!? Måste tokshoppa ju!!!

• Selmas

Jag fick gå med personalen ut på lagret idag för att få tag i den brun/gula djurtunikan på mitt Lindex idag & så kompletterade jag med de tvåpack byxorna från KappAhl som matchade så fint!

• Selmas

Gud va snyggt det orange molntyget va!!!!

• Selmas

Jösses vilken koll du har på allt som händer!

snigelina skrev 2007-11-02 13:13:39 följande:
    Hoho... Runt v 46 kommer en rosa overall med vita moln. I början av nästa år kommer en brun overall med vita moln igen!
  • Selmas

Bild önskas på den klänningen & om någon har på pepparkakskläderna oxå!?

Lilla Linda skrev 2007-11-16 21:41:23 följande:
    Köpte tomtemor klänningen o luvan idag gud så söt Vilma ska bli i den OCH så fanns moln mockasinerna med huuuurrrraaaaaa
  • Selmas

Jag köpte till mig själv idag en brun polotröja att ha under mina kortärmade Me&I-toppar & så letade jag efter samma till barnen men de fanns inte i brunt. Vart kan man finna det då istället?
    Köpte en djurklänning att ge bort i present till en kompis dotter & så ett par svart/vitrutiga brallor till min tioåring. Använde såklart 100 kr rabattchecken så det kostade bara 327 kr totalt istället för 427 kr.
    Ska nog shoppa mer imorgon till mig själv oxå! samt den där pepparkakedräkten till sonen att sedan ha som pyjamas oxå fast då utan hatten såklart eller ska man kanske ha den som Beppe som godnattmössa!!!???

• Selmas

Såg en sådan himla söt dress med orange tunika med bruna hjärtan på kortärmad med insydda vita ärmar samt ett par bruna tights men det gick bara till stl 80 så det blir för litet till min docka

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)