-
-
Oj jag kanske har fel då......
Trodde att den var grön, men då e den kanske brun. Förlåt!!!
-
Ja FL e JÄTTE segt! För mig har det varit så hela dagen!
Det där gangstar.se verkar jätte bra! Skall maila dem om fler uppgifter. Kanske får veta lite om priser och så... -
josse 82 - Men guuuuud så tufft!!!!!! Vilket charmtroll!
-
Ha ha!! Skrattar åt alla er som matchar strumpor till outfiten och nappen likaså!!! JAG GÖR LIKADANT
Tycker det är lite roligt att fixa hennes kläder på morgonen. Får ju passa på nu när dom e små. Snart kommer hon ju vilja bestämma själv vad hon skall ha på. Och då kommer jag väl ha ågren för att matchningen inte är som jag vill
-
Julia har sällan sin napp i munne när hon leker. Men den MÅSTE vara med, i nödfallLillaÄrtan skrev 2007-09-30 22:30:22 följande:Själv matchar jag inte nån napp till kläderna för nappen ser SÅ oprydande ut så den får hon bara ha när hon sover & åker bil, då är det ju ändå ingen som ser om den matchar (Fast det är väl kanske inte anledningen till varfdör hon inte ska ha napp dagtid, utan just för att hon inte behöver den annars)
Så då e det kul om den matchar. Den hänger ju i en napphållare. Vistte e man lite väl överdriven... Men det e kul! Hihihihi
-
line80 - (hoppas att jag skrev rätt person...) Men hur kan dom rea ut dom fräcka velour byxorna till sånt bra pris????? Dom e ju helt nya ju
Vart bor du, vill också shoppa så billiga kläder!!!!
-
syrra - Dom randiga...E det leggings eller strumpbyxor? I vilka stl finns dom? Var ju urfina!!!
-
Gud va fint med moln mockasiner!!! MÅSTE HA!!!! Men "mitt" lindex e så långsamma på att köpa in saker, om dom överhuvudtaget tar in sånna nyheter! Men jag måste ta mig ett kik iallafall!
-
Åhh dom fina moln mockasinerna fanns inte på "mitt" lindex... Såå typiskt! Och jag har ju ingen lust att betala frakt osv från postprder... Måste ge mig iväg på jakt under helgen
-
Har ÄNTLIGEN lyckats få tag på ett par molnmockasiner till skruttan! HURRA!!!!
Hon var jätte fin i dem idag -
maj bebis... - Om jag nu skall tipsa om strumpor så gå till HM. Dom har 3 pack med olika färger. DOCH pluttar under men inte så kraftiga!!!
-
Är det ingen mer än jag som har tröttnat på den kollektionen som finns på Lindex just nu? Tycker inte att det har kommit in något nytt på länge nu!!!! Eller så e det för att jag e här inne och spanara på alla fina kläder varje dag
Men det kommer kanske nya kläder lagom till min första riktiga lön på länge kommer i januari!!!!