Inlägg från: annaknin |Visa alla inlägg
  • annaknin

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Ja, det blir lätt så där när det är låga utrop... att budarna hetsar upp varandra, man tänker liksom "Jag vägrar förlora med några kronor", så man bara fortsätter buda... Eller så vet de inte butikspriset!

Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! 1501 gram, 40 cm!
  • annaknin
    ängeln83 skrev 2007-09-11 16:54:21 följande:
    På Lindex i Jönköping finns det en massa moln overaller, men allvarligt, varför denna hysterin om denna overall?
    För att den är så fin!
    Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! 1501 gram, 40 cm!
  • annaknin

Nu är jag nog ute på hal is här för jag vet inte säkert, det här är bara något jag hört: Men är det inte så att pojkar generellt är större än tjejer i bebisåldern? Inte alltid förstås, men jag har för mig att det är därför BVC använder olika tillväxtkurvor för killar och tjejer...

Kanske är därför klädmakarna gör pojkarnas kläder något större?

(¯`°?.¸ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! 1501 gram, 40 cm! ♥ ¸.?°´¯)
  • annaknin
    NovasMam skrev 2007-09-13 14:31:16 följande:
    te noel blev de dem rutiga hänselbyxorna på pojk baby avdelningen, såååååååååå söta! =)
    Va! Vad är detta för rutiga byxor, de har jag inte sett tror jag? Har du bild eller länk? *nyfiken*
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! 1501 gram, 40 cm! ♥ ¸.?°´¯)
  • annaknin
    adrenalin skrev 2007-09-13 16:39:06 följande:
    men tycker ni inte hängselbyxor å sånt är hemskt otympligt när dom ska på toa?jag tycker sånt är jättefint men jag kan inte köpa sånt för det ska ju gå snabbt att ta av byxorna!
    Leon går ju inte på toa själv ännu men jag kan tänka mig att det inte kommer bli hängselbyxor åt honom då... jag tyckte själv det var jättejobbigt att ha hängselbyxor när jag var gravid och man skulle på toa... Oftast hade jag dessutom en tröja över som jag var tvungen att kränga av först... Förvånad
  • annaknin
    Pasadena skrev 2007-09-13 16:39:58 följande:
    He he var inne på lindex igår och handlade strumpor med min dotter i vagnen som låg i molnoverallen varpå expediten utbrister : VAR har du köpt den där overallen, folk är som galna och massor har frågat efter den men vi har inte fått den till vår butik! Massa fl:are som varit inne och letat antar jag
    Haha, ja det är ju verkligen hysteri runt den där...
  • annaknin

Kommer ni ihåg att jag mailade Lindex för att fråga om det skulle komma mer kläder med moln-mönstret? Jag har fått svar nu:

Hej och tack för ditt mail.
    Det vi vet är att det kommer att komma en overall som går i rosa med samma mönster. När det gäller vantar och mössa så vet vi tyvärr inte det i dagsläget.
  • annaknin
    Cajsan skrev 2007-09-14 23:08:35 följande:
    Förstår någon om molnoverallen är rosa med vita moln eller om det är fodret som ska vara rosa?
    Hm, bra fråga!!
  • annaknin
    HelenS skrev 2007-09-15 00:07:18 följande:
    Passar på och frågar er, har ni hämtat ett gåvopaket från Libero på lindex? Nyfiken på vad som finns i
    Nä, när får man det? Det var väl vid sex månader eller nåt? Leon är fem månader, så det dröjer väl en månad till?
  • annaknin

Idag köpte förresten sambon en tröja åt Leon! Jag släppte honom lös på Lindex med sin 50-kronors-check (som han fick för att han gick med i klubben) och lät honom handla helt själv utan att lägga mig i! Det är typ alltid jag som handlar ju, så det var kul att se vad han skulle hitta på. Resultatet ser ni i bild-tråden.

• annaknin

Snorky, de där stuprörsjeansen du köpte på HM: Verkar de vara bekväma? Jag och sambon fingrade på dem idag, men han trodde att de skulle sitta tajt och vara obekväma?

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! 1501 gram, 40 cm! ♥ღ ¸.?°´¯)
  • annaknin

Yey, idag ska jag shoppa på Lindex med min 25%-kupong!

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)
  • annaknin
    Mollie skrev 2007-09-19 21:27:49 följande:
    Alltså jag får inga mail från Lindex, trots att jag anmält det... Kan mamn anmäla igen via deras hemsida? Har poängkortet (ej betal)...
    Får inte heller... Fundersam
  • annaknin
    Kickan83 skrev 2007-09-24 17:10:04 följande:
    För er som gillar lite annorlunda kläder kan jag tipsa om gangstar!! www.gangstar.seSnygga och hållbara kläder. Det är några härifrån stan som designar dessa!
    Har du haft homeparty med dem? Vad ligger priserna på ungefär?
  • annaknin
    Amathea skrev 2007-09-30 21:12:35 följande:
    I vilka storlekar och färger finns molnbodysarna?
    Vill också veta!
  • annaknin
    Line80 : Aaawww, så söta små byxor i bildtråden! Fattar inte att min Leon har varit så liten för inte så länge sen... och mindre t o m! Fanns en tid när stl 44 var för stort på honom...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)