Inlägg från: adrenalin |Visa alla inlägg
  • adrenalin

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

jag har en elefantbody ute på auktion, men jag kan inte länka för då blir det reklam tyvärr är det en liten fläck på den

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • adrenalin
    zasata skrev 2007-09-12 22:22:05 följande:
    hum nu vill jag köpa sådan overall.. finns jätte många kvar av dom med i göteborg dom ahde fått in ett helt lass idag..
    Jag bor i Kungälv å här var dom slut. Hehe, tänk va surt för dom som köpt så dyrt när det finns överflöd på lindex...

Alla ungar kommer ha en sån overall. Det tycker jag är lite tråkigt! börjar ångra att jag köpte min.
  • adrenalin

hr kappahl nån webshop? jag tycker dom gör rätt fina kopior på plastisock ibland

• adrenalin

men tycker ni inte hängselbyxor å sånt är hemskt otympligt när dom ska på toa?

jag tycker sånt är jättefint men jag kan inte köpa sånt för det ska ju gå snabbt att ta av byxorna!

• adrenalin

idag har jag shoppat diverse saker på lindex... tex lite saker med stjärnor på. ser fram emot morgondagen då jag får prova på mina två små barn

• adrenalin
    lollypop skrev 2007-09-16 10:03:31 följande:
    Min dotter är absolut inte stor. Varken på längden eller bredden. Hon har storl. 74 i kläder och tillika i overallen och den är absolut inte stor till henne!Vi kan inte ens vika över "fötterna" på overallen, för då stramar det för mycket!Men det kan ju kanske skilja något på storlekarna!?Det är ju alltid så att människor upplever saker olika. Men min uppfattning, här i tråden, är att de flesta INTE tycker den är stor i storleken.Eller har jag fel!!!???
    Jag har molnoverallen i stl 74 och jag tycker inte den är stor i storleken! Jag tycker den SER stor ut, men väl på så tycker jag storleken stämmer ganska bra!
  • adrenalin
    lillronya skrev 2007-09-28 10:27:55 följande:
    Tänkte bara tipsa...Är det någon här som har köpt kläder av ett märke som heter Me Too? Deras kläder är ganska 70-talsinspirerade och helhäftiga. Jag har köpt två bodysar därifrån innan och de är jättefina!!! Såg igår att det kommit ännu fler kläder i deras serie. Undrar bara om det är fler som upptäckt detta fina.
    ja jag har en overall från me too som jag älskar nästan mer än mitt barn!
    den är jättesnygg.

Men jag tycker en del av deras kläder är lite för plottriga för min smak! men en del är jättefint!
  • adrenalin
    lillronya skrev 2007-09-28 10:39:57 följande:
    Jag håller med. En del är lite väl mycket. Speciellt flickkläderna, där de blandar rött och rosa, mycket. Som tur är, är min minsting en pojke.Såg igår en ny overall som gick i lite svart med ränder. Mycket fin!!
    jag tcker en del av deras kläder påminner lite om molo, flera gånger tänkte jag typ "vilken snygg jacka, att den är så billig för att va från molo" och så var det inte molo men kvaliten och känslan är jättebra.

vet du var man kan hitta nya me too kollektionen på internet?
  • adrenalin
    Snorky skrev 2007-09-30 23:12:18 följande:
    jag tycker alltid 92 o 98 är slut! Alltid det jag ska ha iaf! Hoho!
    men visst är det så? jag tror de syr upp färre kläder i de storlekarna eller nåt!
  • adrenalin

jag sålde min molnoverall i för 320.

ni andra som har en sån, har den passat på era barn? Sitter den bra?
    Jag tyckte den satt jättedåligt på min kille... han ska ju ha den när han sitter i sjalen och jag tycker den var stelt sydd.

• adrenalin
    Elof och Dagny skrev 2007-10-12 13:38:09 följande:
    adrenalin: jag har min på kira i sjalen.. hon rör inte på sig så mkt där ändå, så om den skulle vara lite stelare gör det nog inget här iaf, sen har jag inte testat de andra overallerna vi har, så jämfört med dem vet jag inte... än!
    Min kille rör sig inte heller så mycket men den känns stel när man ska sätta i honom i "grodställningen" . men jag har just nu en ganska stretchig och rörlig overall från me too så jag kanske blitt bortskämd
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)