• Ziria

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

syrra,
    ok, tack, inte så mycket att hurra för där heller alltså. Vi får väl se, men jag kankse tar en sväng in iallafall. Om jag hinner.

ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Ziria

Jag smet in på Lindex i Strängnäs igår, de hade mer på rean än i Täby tyckte jag. Så nu blev det tre par tights/byxor i stl 80 (jätte bra att ha under overallen, nu när det har kommit snö ) och två bodys i stl 86.
    Blev mycket nöjd! och det blev lilltjejen också när jag kom hem!

ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Ziria

Jag har en liten fråga som jag har funderat på, om man handlar på nätet och beställer så att man hämtar i butiken, betalar man då när man hämtar paketet, eller hur funkar det?

ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Ziria

Jag har aldrig lagt in några bilder i bildtråden, men nu ska jag försöka... Vi får se om jag får in en bild på mina reafynd jag berättade om tidigare...

ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Ziria

Jag lyckades få in en bild, men hur får ni dem stora?

ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Ziria

Jag måste bara få säga att folk är så tråkiga som skriver i bildtråden...

Iallafall så blir jag nyfiken och glad när jag se att bildtråden har hoppat upp och vill se alla fina nya kläder ni har köpt och så är det bara tjat...

Tänk va bra det vore om alla kunde respektera ett det finns en tråd för att prata och en för bilder.

ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Ziria

La in en bild på vintermössan vi köpte för en tid sen, men nu när det har kommit snö är det dax att ta fram den. Såg dock att det fanns matchande vantar på rea, bara 20 kr typ, men de verkade lite stora. Ska nog köpa dem iallafall.

ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Ziria

Var har ni fått kupongen handla för 400 och betala för 300? Jag har inte fått en sån Gråter Kom den på mail eller?

ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Ziria
    Snorky skrev 2007-11-22 11:42:40 följande:
    jag fick på posten... vissa har fått både på posten o på mail. www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Club/0747_club_k...
    Jahaja, *snyft* det var ju tråkigt att jag inte har fått någon...

Jag tar nog en tur till lindex idag iallafall och kollar om man hittar nåt kul
    ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Ziria

Oooo Tack!!  Skrattande Sorry.. missade det..  Hade nog lite bråttom   Generad

ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Ziria

Jag var en sväng på Lindex idag. men det blev tyvärr ingenting... Jag hittade ett par jättefina rosa fix byxor, men de gick bara upp till strl 80 och min tjej börjar precis att växa ur sina 80 byxor och har mest 86. Mycket tråkigt...
    Men jag ska nog ta en tur till helgen och använda kupongen som jag fick här av Snorky!

ღ Alicia mitt ♥ ღ
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)