Inlägg från: lilllinda |Visa alla inlägg
  • lilllinda

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

syrra skrev 2007-11-14 11:56:41 följande:
    På mitt Lindex hänger de i skarven mellan pojk och flick Där finns alla strumbyxor men det finns mer vanliga  "pojk"strumpor än flick
    Mycket smidigare!
  • lilllinda

Var o handlade bodyn med ugglor o liten mjukisuggla igår, beundrade givetvis den rosa molnoverallen! Så jättefin!!

• lilllinda
    Sonen skrev 2007-11-16 09:05:38 följande:
    Är det inte typiskt att de gör molnoverallen i rosa till förmån för flickorna... Varför inte blå då också??
    Jag hade änså valt den bruna till min pojke. Fast den hade kanske inte funnits om de gjort en blå...
  • lilllinda
    lillronya skrev 2007-11-22 08:44:33 följande:
    Tja, jag får nog ändå lämna tillbaka hängslejeansen. Som någon sa, byxor för det priset ska ju hålla mer än en dag iaf.Någon som vet några andra hängslejeans istället? H&M kanske.....
    Po.p har som är jättebra!
  • lilllinda

Idag ska jag till Lindex o shoppa, hoppas bla få tag på snigelbodyn.

• lilllinda
    lillronya skrev 2007-11-22 10:11:20 följande:
    Lite andra priser där kanske? Någon som har en bild på de?
    Lite dyrare än Lindex är de men superbra!! Finns bild i mitt galleri, tror jag köpte dem direkt de kom in i juli/aug.
  • lilllinda

Glömde texten, men bilden jag la in- förlåt att jag anv denna tråden o inte bildtråden- är på po.ps hängslejeans.

• lilllinda
    Nea 85 skrev 2007-11-23 10:18:23 följande:
    Nån som vet om man får byta ett plagg om man har tagit bort lappen?Jag har lappen kvar, men den är lös, har kvitto oxå.Köpte nämligen 3 st velourbyxor på t3b2 i stl 80. Så tog jag bort lappen på ett par och satte på honom dom, tänkte han skulle ha de idag. Men de satt ju helt perfekt NU, dvs ingen växtmån alls, så jag kände att jag inte behöver ytterligare 3 byxor som han inom kort kommer att växa ur.Så himla synd att inte de byxorna finns i 86, det tycker jag är lite konstigt eftersom bodysarna på t3b2 går ända upp till 92...
    velourbyxor finns i större stl i brunt, cerise o lila fast de har dragsko i midjan. Vet ej om det finns fler fäger men de jag nämnt har iaf min flicka o jag såg dem i butik senast igår.
  • lilllinda

glömde skriva de jag menar är t3b2

• lilllinda
    Pochahontas skrev 2007-11-28 21:53:34 följande:
    Men fy, vad deppig jag blev nu! Tänkte beställa den där fina tunikan i 86 också... Men den var slut! Den som är så fin!!! Och inte fanns den på Tradera heller! Nu blev jag riktigt depp!
    Tunikan på bilden såg jag i butik i Helsingborg i måndags, inboxa mig om du vill Flört

hoppas det är ok att skriva så!
  • lilllinda

Nu ser jag att du har fått tag på den! Jag satt o läste ngn sida bak!

• lilllinda

Pochahontas; kikade in till dig, du har bra smak! Vi brukar tydligen handla tyger på samma ställe Glad

• lilllinda

Var bara tvungen att beställa den nya bodyn med stjärnor när den blev så superbillig med koden! Så bra med rabatter!

• lilllinda
    Sötastistan skrev 2007-11-29 16:27:19 följande:
    hej alla idag har vi handlat julkläder! Blev den svarta skjortan med silvriga ränder från lindex och en mörk röd slips och beiga manchester byxor från fix(lindex). Vinzent kommer bli såå fin-) Använde dessutom min kupong köp 400 kr betala 300 för min räckte ända till 2 december jag ar tydligen en som fått "fel" datum.. En fråga vet någon om man vill ha bruna veluor byxor med puff därnere o de inte finns på ens lindex kan man få det skickat från andra lindex? Nån som vet något lindex som har bruna i stl 92???
    Det kostar 50 kr att skicka varor mellan butikerna numera, det fick jag iaf besked på. Maila el ring kundtjänst så hjälper de dig leta upp de plagg du vill ha!
  • lilllinda

Glömde, jag såg inga på det Lindex i Helsingborg jag var på häromdagen

• lilllinda
    softsofie skrev 2007-11-29 18:07:13 följande:
    är det ingen som är ute å shoppar å lägger in bilderna i bildtråden.nu har det varit dött där ett tag
    Jag kan bara tala för mig själv men jag har de senaste månaderna blivit urkass på att hålla mitt galleri uppdaterat med min shopping.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)